Jump to content

MZN

  • הודעות

    784
  • כאן מאז:

צפיות אחרונות בפרופיל

2,032 צפו בפרופיל

הנקודות של MZN

נהג נמרץ

נהג נמרץ (4/14)

289

מוניטין

  1. היי הזמנתי צילינדר MTL800, מחנות דיי מוכרת במרכז, אני מהצפון הגיע השליח, אני רואה מפתחות זרוקים בקופסא, הכרטיס צ'יפים קצת בחוץ ובקיצור המדבקה השקופה בתחתית האריזה פתוחה. החנות טוענים שאין מצב שמישהו נגע, זה כנראה זז במשלוח ונפתחה המדבקה. כמה היפוכונדר להיות ? להתחיל לעשות בעיות ולסרב? הזמנתי לכתובת שלא בה אני אתקין את המנעול במילא, אבל עדיין מעצבן... תודה
  2. אני חושב שהטוסון מנצח פה, אבל בתור אחד שגם מחפש טוסון 21 מהצורה החדשה, או שהמחירון לא בסדר או שהמוכרים לא בסדר, כי עוד לא ראיתי אחת שלא מפורסמת באיזה 10K מעל המחירון.. עוד נקודה, לא יודע אם זה קריטי, נמכרו מעט מאוד טוסונים מהצורה החדשה עם מנוע 2 ליטר, הרוב זה ה1.6 וגם עכשיו הפסידקו למכור את ה-2. לא מאמין שיהיו בעיות חלפים לדגם כזה מוכר, אבל זאת נקודה למחשבה.. אולי דווקא לטובה בעת מכירה עתידית.
  3. אני מסכים, הם עושים רושם של יצורים..
  4. זכותו להשכיר באיזה מחיר שבא לו, שוק חופשי. זכות הדייר לבקש לא להביא ילדים שיגעו בדברים שלו כשהוא עוד גר שם (!!!). גם זכותו להעלות פוסט בפייסבוק, כן משועמם נו אז מה, זה לא באמת יפגע בסיכויי הדירה. אם הייתי הולך לראות אותה ורואה אותם עם החולצה הזו הייתי מרחם על בעל הדירה בעיקר שהתמודד איתם.. אני חושב שאתה טועה, בכל מקרה מעולם לא שכרתי דירה אז לא התעמקתי בזה. מבחינה בין אנושית ולא משפטית, זו התנהגות מגעילה של בעל הדירה. לא צריך לבוא עם פמלייה כשאתה מראה דירה.
  5. סבסד אותם 😂😂😂 אני חושב אולי כדאי לזמן אותו להשיא משואה. הזייה מארץ ההזיות, לא הייתי פותח לו את הדלת בכלל כשבא עם ילדים, טעות שלהם.
  6. אהלן חברים מתעניין ברכב וקיבלתי את התמונה הזו מתלבט אם זה מצריך צביעה של כל הדלת? כמה יעלה תיקון כזה? חוץ מזה הרכב חדש לגמרי, אבל המכה הזו צורמת לי 😓 תודה
  7. אפשר לחפש אצל כולמבוייל טרייד אין, מנסיוני אפשר להוריד אותם קצת במחיר וגם לקבל מהם שוברים פה ושם, אם קונים עם חותמת איכות מקבלים גם אחריות (נראה לי פחות רלוונטי לרכב כזה חדש אבל זה נחמד) https://www.colmobil-tradein.co.il/cars/hyundai/ioniq/2022/88299902 https://www.colmobil-tradein.co.il/cars/hyundai/ioniq/2021/61999102 אני חושב שיצא דגם חדש ב2022 אז אולי עדיף לחפש את החדש, בטח מעל 200K ..
  8. נשמע מעניין מאוד עניין ההטבות. מה שמבאס אותי זה היעדר מבחני ריסוק. @Arik TG אני חושב שאת עניין הקארפליי אפשר לפתור באיזה מכשיר ב200 שח מאליאקספרס.. דרך אגב, מה לגבי איוניק 5 יד2?
  9. לחחח הייתי באותה סיטואציה עכשיו אבל בע״ה כשהילד יגיע גם הוא יגביל לך את הטמפ׳ 🫠
  10. בדיוק עכשיו התקנתי מזגנים רגילים בדירה החדשה 🫠 סליחה על הבורות אבל מה ההבדל? מה הכוונה שהמזגן יוצא לפרסומות? מזגנים רגילים יוצאים להשהיה לעומת אינוורטר? ואללה אני לא מבין כלום בנושא, רק יודע שלמרות שאני ישן עם 24 בלילה חם לי לפעמים אבל פחות מזה האישה לא תסכים במילא
  11. אני לא חושב שזה דגם כזה מבוקש ועוד מליסינג? פרטיי לא פרטי זה ליסינג.. כמו שאמרו באמת תתעלם מהבדיקה שלהם, אל תיקח לבדיקה משלך לפני שסוגרים על מחיר מקסימום, משם רק יורדים בהתאם לבדיקה. הייתי מציע 90 אם המחירון 84 וגם זה אם אני ממש ממש לארג' באותו היום, אם יתאים להם הם יתגמשו, אם לא תמשיך לחפש במקום אחר.. האחריות שלהם מלא בכסתחים לרוב במילא..
  12. הרכב של החבר עם פחות מ30k ואני נוסע פחות מעשר בשנה, מאמין שאמכור את הרכב לפני שנגיע ל100k, שמח לשמוע על האמינות! איך גילת על הבעיה של הצינור סיליקון בטורבו? בולמים כמובן זה לא קריטי ובעיה של בלאי. דרך אגב, למרות שזה מחבר, אקח לבדיקה בקומפיוטסט, מומלץ לסוג הרכב הזה? הם ישקיעו בבדיקת מכלולי הטורבו וכו׳?
  13. תודה רבה, אני תמיד מקפיד על טיפולים בזמן וגם פחות מ10K אפילו. מה בעצם יעלה יותר בתחזוקה? תקלות לא צפויות? האמת אם בדקתי נכון אפשר לחסוך 2,000 שח בשנה רק על ההבדלי ביטוח עם המאזדה, זה גם יכול לכסות על בלתמים
  14. היי חברים חקרתי קצת והייתי נעול על טוסון ספורטאז או cx5 עם מנוע 2000 כולן. פתאום חבר קרוב מוכר 3008 מטופלת שנת 2021 מנוע 1.6 טורבו ואני תוהה אם כדאי לי ללכת על זה. אני נוסע פחות מעשר אלף בשנה, מחפש בטיחות וראש שקט, זה רכב משפחתי להסיע ילדים לא מחפש ביצועים מטורפים או משהו בסגנון (בטיחות וקרוז קונטרול למשל כן חשובים לי). בכל מקרה, אני מתלבט אם ללכת על הפיזו או להשקיע בערך עשר עשרים יותר ולהתפנק בcx5 טיפה יותר חדישה. מצד אחד, ביטוח יקר יותר ועלות רכישה גבוה. מצד שני, שמעתי שקשה למכור פיזו וגם האמינות נמוכה יותר, אין לי כח להיכנס לסרטים של בעיות חשמל / טורבו / טיימינג וכו טוסון וסספורטאז ירדו קצת מהרשימה כי ספציפית באזור שלי לא מצאתי משהו מעניין ואני פחות בעניין של לנסוע רחוק. אשמח לתובנות על הדגם הספציפי הזה מבחינת אמינות וסחירות. תודה!
  15. MG4 לא קטנה משמעותית מה 3008?
×
×
  • תוכן חדש...