שלום לכולם!
אני חדש בפורום וזו הודעה ראשונה שלי.
היסטורית המוטורית שלי כוללת וולקן 1.9, 106 gti, שעשועי קרטינג במועדן 40/80.
אני הראשון שקבל את הרכב עוד בחודש יולי (לבן, חמש דלתות, dsg, ללא תוספות).
יכול להיות שמקדם הבידור שלה נמוך מפג׳ו. לא בדקתי לא יודע. אבל כחבילה כוללת יותר ממצוין.
מספקת ריגושים ובידור בשפע. היום מצחיק להשוות ל106 או לוולקן.