Jump to content

רועי1970

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי רועי1970

  1. באמת אחלה כתיבה! לי ולאשתי יש קיה פיקנטו ושנינו מרוצים מאד! אמנם בהתחלה חששנו בגלל כל מיני שמועות לא נכונות אבל בגדול אנחנו מאד מרוצים, לי יש רק דברים טובים להגיד עליו. הדגם החדש מסקרן...
×
×
  • תוכן חדש...