Jump to content

רועי1970

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של רועי1970

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. באמת אחלה כתיבה! לי ולאשתי יש קיה פיקנטו ושנינו מרוצים מאד! אמנם בהתחלה חששנו בגלל כל מיני שמועות לא נכונות אבל בגדול אנחנו מאד מרוצים, לי יש רק דברים טובים להגיד עליו. הדגם החדש מסקרן...
×
×
  • תוכן חדש...