-
הודעות
62 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי SPORT
-
למה אתה הולך עם תקציב כזה נמוך על אוטו ספורטיבי? רוב המכוניות הספורטיביות זקוקות ל"יישור קו" לאחר שהן נקנות מה שגם הביטוח גבוה יותר ובנוסף דלק+מחיר גבוה..(של המכונית עצמה) לפי דעתי תירגע קצת ותקנה אוטו לנהג חדש(הבנתי שאתה חדש)תלמד את הכביש ותשכלל את כישורי הנהיגה שלך על אוטו פשוט..(ובנוסף תעבוד..תחסוך קצת לקראת אוטו ספורטיבי) אין לך לאן לרוץ רכבים ספורטיבים תמיד יהיו ותמיד ישארו איתנו אין להם לאן ללכת חוץ מלתוך קיר על ידי ילדים עשירים שקונים את המכוניות הללו עוד לפני שהם יודעים לשלוט ברכב רגיל..ועלק בספורטיבי..
-
בסדר תראה.. אני מבין שאתה לא ממש סגור על סוג המכונית שאתה מעוניין לרכוש.. לכן: יפניות(סובארו , טויוטה , הונדה , סוזוקי) אלו מכוניות מצוינות מאוד רמת האמינות הגבוהה ביתור (לפי דעתי אפילו יותר מהגרמניות - אבל זה רק לפי דעתי) גרמניות(אאודי,ב.מ.וו,מרצדס)-לא נראה לי שיכנסו לך בתקציב אבל אני חייב לרשום שגם הן בעלות רמת אמינות גבוהה מאוד אבל..בניגוד ליפניות בכלל לא זולות בתחזוקה . צרפתיות(פיג'ו , סיטרואן ורנו)נורא נוחות למרות אמינות די לוקה בחסך משום שהן לא מתאימות לאקלים הישראלי (ובזאת אני לא מתכוון למזג האויור אלא לאנשים שלא יודעים לטפל בהם) לי אישית יש צרפתייה בחנייה שמעסיקה אותי ב"יישור קו" תמידי בגלל שהבעלים הקודמים לא שמר על הרכב (כשאתה קונה אחת כזו שים לב למערכת הקירור -) בסדר נראה לי שסיימתי.. ולאחר הסקירה הזאת אני ממליץ לך על משהו זול אמין וחסכוני וידני.. דיהטסו אפלאוז שנת 2000 עולה בסביבות ה-30-35 יונדאי אקסנט שנת 2000 עולה בסביבות ה-40-45 אני ממליץ לך בנוסף לחשוב על כיוון מזדה 323 ,טויוטה קורולה וסובארו אימפרזה בשנתונים יותר נמוכים (לפי דעתי שלושת המכוניות הללו הן בעלות אותה רמת אמינות אז ככה שאתה יכול לחפש את שלושתן והראשונה מביניהן שתהיה שמורה - תקנה) דרך אגב לא קיים אוטו בכל העולם שאתה תתעלל בו ומצד שני יהיה חסכוני..(בלאי+דלק)כל אוטו והגבול שלו *אם מישהו מודע לרכב שכזה אנא לפנות אליי במיידי*
-
האטה בעזרת המעצורים אל מול האטה בעזרת תיבת ההילוכים.
SPORT פרסם הודעה בנושא של danko בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לא מובן.. אם התכוונת שזה טוב להשתמש בהילוכים להורדת המהירות אז הרי שצדקת אך בתנאים מגבילים אין לעשות בתיבת הילוכים אוטומטית שימוש כמו ידנית.. למה קיימים הבלמים ? בתיבת הילוכים אוטומטית יש להעביר להילוך נמוך רק בעת ירידה מה שגם קיים כפתור ה-HOLD למיניו ובשמותיו השונים.. בתיבת הילוכים אוטומטית שימוש בבורר המצבים (L,D,S והלאה)ייעשה אך ורק בירידות ועוד מספר מטרים לפניהן (להוריד מהירות , להעביר להילוך נמוך ובלי גז כמובן). שימוש בתיבת הילוכים אוטומטית כמו ידנית ייגרום לבלאי מואץ..מה שיגרום לבעל הרכב ללמוד "בדרך הקשה" את מכוניתו .. לא עדיף פשוט להשתמש בברקס הרי למה הוא נועד אם לא לבלום את הרכב? בהילוכים (אוטומט)נוגעים רק בתנאי שטח המכריחים לגעת..כדוגמת ירידה ממושכת שעלולה לגרום לברקסים לאבד מכוחם לאחר בלימה רציפה וממושכת.. -
ובקשר לפיג'ו? (106)
-
puntospaes אתה גר בערד? ובקשר לסובארו אני ממליץ ללכת לטירה! הערבים הכי טובים (גם זולים)בפחחות! אם אתה רוצה אני יכול להמליץ לך על פחח באזור המרכז ..
-
מה הקשר לעזאזל למשטרה? הוא ציין משטרה איפושהוא ? ******עריכה - אם יש לך טענות , אתה מוזמן להעלות אותן על פי כללי הפורום , אחרת הן יימחקו ואך מעבר לכך.********* לגבי פותח השרשור אתה יכול ליצור קשר עם רשות בתי המשפט ובנוסף עוד פרטים יעזרו .. איזה תאונה?(על מה בדיוק נשפטת?)
-
למנהלים שלום לכם! לאן לעזאזל נעלמו 2-3 תגובות! ודווקא את הגמור הזה השארתם -מה קשה לראות שהבחור הראשון ואני שואלים שאלות שונות?
-
ככה זה בישראל נ.ב- סופסוף אני שמח לדבר עם מישהו נורמלי בפורומים יש כאלה היו מתחילים להתווכח..(סתם כי משעמם להם) יאללה שבת שלום.
-
אני לא קבעתי משפטית (אני לא עורך דין ולא מתיימר להיות) אבל מצטער מאוד הגיונית ההוא שנסע בנתיב לא אשם פחות (ואפילו יותר) מזה שהשתלב . זה שהחוק היבש אומר אחרת - אז הוא אומר! אז מה? אתה יודע לחבר שלי פרצו הביתה לפני איזה חודש - עכשיו הוא בדיוק חזר מיציאה . הפורצים גנבו לו את המפתחות של האוטו (עבודה) ואת המערכת שלו. עכשיו הגיונית: אם חבר שלי היה קם ותופס אותם - רוב הסיכוים שהם הרי שיהיו מכות ובמצב כזה הרי הגנבים באו לביתו והתקיפו אותו(תתפלא עד כמה גנבים לא רוצים להתפס!) ולכן הם אשמים הגיונית:הגנבים פרצו , גנבו והתקיפו לכן הם האשמים. עכשיו משפטית ובקיצור: אם חבר שלי היה קם תופס אותם וקורע להם ת'צורה (ותאמין לי שהוא יכל) משפטית: הוא האשם הרי הגנבים טעו ונכנסו "איכשהו" לבית שלו - זה שהוא התקיף אותם נחשב ללא ברור מבחינתם הרי הם לא נכנסו לבית כדי לגנוב באמצע הלילה הם "כולה" טעו בבית ומכאן על המושג "מחמת הספק" שמעת!! *אתה יודע מערכת המשפט במדינה הזו לא משהו משהו* ובמקרה הנ"ל הגיונית אי-אפשר לדעת מי האשם ! (לא ראיתי את התאונה ואני לא יכול לקבוע! - צריך לראות כדי לקבוע ודעתי "עיוורת" כמו של כל אחד בפורום הזה) מה שתיהם לא ראו אחד את השני! אבל סביר להניח שזה שנסע בנתיב ישר הוא האשם מכיוון שהוא ראה בבירור את המכונית שמנסה להשתלב-כל נהג טוב היה עובר לנתיב השמאלי יותר או לפחות מאט\מצפצף
-
מצטער מאוד להודיע לכולם אבל גבר אתה לא אשם! הבן-אדם נוהג אז מה הוא לא רואה מישהו מאותת ? . אני לא מבין את השטויות האלה מה להמשיך ללחוץ למען השם הרי אתה רואה מישהו שמתחיל להשתלב ומה עוד גז אתה נותן? הבן-אדם לא הסתכל על התנועה ולפיכך לפי דעתי הוא האשם מה שגם הוא נתן לך את הפרטים שלו ולפי זה אפשר לדעת שהוא (לפחות) חושב שהוא אשם (בטח העביר תחנה ברדיו או משהו!) בקיצר לך תסתדר איתו ותגיע לעמק השווה (ולהשתדל בלי כסאח)
-
תודה לך יאאלה לילה טוב - מחכה לי יום עמוס מחר!
-
ת"א- יש מקומות שאתה ממליץ עליהם ( דרך אגב מקורי או תחליפי?)
-
איה איה כואב לי! כואב לי בכיס אמירה חד משמעית: מי שקונה שמן בתחנת דלק פראייר משוגעים בתחנות דלק ועוד יותר משוגעים (לא כולל עשירים ) אלו שקונים מהן! -מה זה המחיר הזה לך לחנות נורמלית ובחצי מזה יבאו לך את אותו הגלון! למנהלים סליחה אבל התגובה הזו הייתה חייבת להירשם!
-
אתה יכול להמליץ גם על מקום לקנות את הרדיאטור ומוסך אמין וזול שיתקין לי אותו?
-
הלנטיס קופצת כי לא כתבתי כותרת עניינית
SPORT פרסם הודעה בנושא של אביחי אבו בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
גבר יש מצב האוטו בהילוך כשאתה מנסה להניע? -
tomitom - לפי דעתך כדאי להחליף או עוד ניקוי? 11guy11 - מה זאת אומרת טרמוסטט נתקע?
-
בעיה במערכת הקירור קודם כל אני אתאר לכם מה קרה לי היום ואח"כ שאלה אז ככה: היום אני נוסע עם שני חברים בתל אביב לפתע אני שם לב לחום מנוע 110+ כמובן מייד מעביר לניוטרל לוחץ קלא'ץ מכבה מנוע (עם חצי סוי'ץ פתוח) עולה על המדרכה מחכה שהמאוררים ייסימו את פעולתם הנאמנה מגיע ל- 80- מניע , פותח את הפקק (הקפיצי) קופצים עליי בלחץ מים (איזה רבע ליטר-אולי פחות). במים אין שמן ואין קצף אבל מה שמוזר ואני שם לב אליו הוא שקיימת חלודה במים ושהמים (הירוקים) הפכו חומים (חלודה??). בקיצור ממלא את החסר מניע הטמרטורה חוזרת לסורה והאוטו נוסע כאילו שום דבר לא קרה. עכשיו האוטו (פיג'ו 106 1994 1,400 ) השאיר אותי מבולבל לאללה ! ועכשיו השאלה: מהי לפי דעתכם הבעיה (יצוין כי האוטו עבר ניקוי רדיאטור ב- 2002 אצל הבעלים הקודמים)?
-
הבנתי שהיום פיאט מרכזי הופיע? הבנתי נכון או לא נכון מישהו??
-
לא לא לא ולא להתקרב לספייס (שוב אני אגיד לאוטו יש מספר בעיות שגורמות לבעיות ואלה לעוד בעיות... בגלל שרוב עמך ישראל לא מודע בכלל לבעיות האלה נגרמות כתוצאה מהן תקלות שעולות לנהג ביוקר - דרך אגב רק המקצועיים שבמקצועיים מודעים לבעיות הראשוניות הללו) *אם אתה לא מבין את התקלות של הרכב - אל תקנה אותו(כל חברה)* ובקשר לפותח השרשור כמעט ולא קיימות מכוניות שעומדות בתנאים שהצבת לכן אני ממליץ: סקודה (1900 לא טורבו!) יונדאי גטס טויוטה יאריס אלו מכוניות חסכוניות ואמינות ביותר!
-
קר לי (החימום באוטו לא עובד והכותרת המקורית שלי ממש גרועה)
SPORT פרסם הודעה בנושא של ariel_nir בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
עדיף לך להחליף רדיאטור חימום (כמו שהרבה אנשים לפני אמרו). אבל לי יש מישהו שיחליף לך אותו... אם אתה מעוניין שלח ה"פ. דרך אגב מי הם המומחים שלך?? -
פיג'ו זה אחלה רכב תמליץ לו על ה-106 + 306 - אחלה רכבים שניהם.. בעיית אמינות בראש שלכם . יש לי פיג'ו 106 כבר שנה ותאמין לי אחלה אוטו אף פעם לא נתקע ואף פעם לא היה קושי בהנעה או משהו כזה - תאמין לי ... האוטו הזה לא עובר חיים קלים איתי...(אם הוא היה יכול הוא היה ) רק אל תזניח אותו .. בקשר ל- 306 - יש אותה לשכן שלי כבר שנתיים והוא מרוצה (רק זהר מדגמי ה- XSI שלפי הבנתי יש להם בעיות בצמות)
-
240 אלף למנוע גרמני זה שום דבר ! אני מכיר מזדות שעברו 300 ומעלה ועדיין נותנות ונוסעות חופשי קח את האוטו לבדיקה ותראה מה יאמרו לך . אם לא התעללו במנוע תקנה (בוודאי שתוריד אותו על קילומטר'ז גבוה!)
-
מה זה השטויות האלה!!!!!! אני עובד במוסך מרכזי של אחת החברות הגדולות בארץ! דבר כזה לא מקובל לחלוטין אני מאמין שאם תדווחו לרשת המוסכים על מוסך מורשה שעשה רק רבע מהחרא שהוא עשה ותאיימו לגלות את זה לציבור וללכת לכלי התקשורת יתקפלו מולכם ואתם תקבלו כמו-כן טיפול ראוי למכוניתכם והמוסך לא יחזור פעמיים על אותה הטעות חוץ מזה זכותכם המלאה להסתכל על הטיפול שמקבלת מכוניתכם (מבלי להציק לאיש מקצוע!) עזבו את זה שאומרים שללקוח אסור להיכנס לשטח העבודה אלו שטויות ואם תבהירו שאתם רוצים לעקוב אחרי הטיפול אני מאמין שיבינו אתכם ויביאו לכם.
