אז ככה אני רוצה לבנות לי מערכת נחמדה + נוטה למפציצה בווליום
אז ככה בנתיים יש לי מערכת רדיו דיסק של DEHP7750MP Pioneer
הדולפינים הכחולים קבלו לינק
http://goop.zap.co.il/model.asp?model_id=13493
ורמקולים של פיוניר 350w שזה בערך 80rms נקי
אני רוצה לדעת מה אני צריך בשביל להוסיף לה שתהיה מערכת מפציצה
אז ככה אני רוצה זוג קומפוננט במחיר סביר לא מהמותג הכי מוביל איזה יש לכם להציע לי?
ומגבר..אז ככה..כמה מגברים צריך בשביל להפעיל זוג קומפננט ורמקולים אליפסה של פיוניר 350 ?
וכמובן את המערכת (הפנאל) ובע"ה גם אם נביא סאב.
וכמה וואט אני צריך מגבר? ואם 2 מגברים אז מה לחבר למה ואיך? וגם בקשר ליציאות כמה..
ומה אתם ממליצים מגבר נגיד בוואט גבוה במיוחד או שתי מגברים בוואט נמוך
ולבסוף אם יהיה תקציב נביא גם סאב..
אז אני צריך עזרה בסאב של איזה חברות נותנות איכות ברמה והסאב שתרשמו לי כמה לשלם עליו?
עכשיו בקשר לכסף היד חופשית אבל אם טעם..
שלא יעלה לי נגיד קומפננט יותר מ1000 רוצה מערכת שתעלה על הציפיות ושיהיה וולים חזק ביותר
ועוד משהו לסיום כבלים זה משנה באיכות של המערכת ?
וכמה צריך להגיע (סכום כסף) כבלים למערכת?
נ.ב למי שזה יעזור אני שומע טראנסים,ראפ וגם מזרחית פה ושם...
תודה מראש שיהיה לכל גולשי האתר וחברי הפורום וכל עם ישראל שבת שלום תודה רבה.