Jump to content

Golf-VR-6

  • הודעות

    148
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Golf-VR-6

  1. תחדש גבר ותשמור עליה בפני מנקריי העיינים
  2. מה אתם ממליצים 6.9? מבחינת איכות ועוצמה קנוואד 350 וואט או פיוניר 350 וואט ובכללי פיוניר או קנוואד ? איזה רמקול אתם מציעים מהם ל6 על 9? ובמחיר שלהם איזה עוד אפשר להביא ברמה כזאת? קומפננט של מוראל...איך הייתם מדרגים את זה? יאללה תודה רבההה שבוע טוב __________________
  3. מה אתם ממליצים 6.9? מבחינת איכות ועוצמה קנוואד 350 וואט או פיוניר 350 וואט ובכללי פיוניר או קנוואד ? איזה רמקול אתם מציעים מהם ל6 על 9? ובמחיר שלהם איזה עוד אפשר להביא ברמה כזאת? קומפננט של מוראל...איך הייתם מדרגים את זה? יאללה תודה רבההה שבוע טוב
  4. כן בגלל ההוצאות רוצים מנוע קטן שלא יבלע דלק ושיהיה לו מראה ספורטיבי תודה רבה
  5. שלום לכל גולשי הפורום צריך עזרה בבקשה רכב למשפחה שיהיה לו מראה ספורטיוי ומנוע לא גדול מקסימום 1.5-1.6 עד 45k מומלץ אוטומט אבל לא מחייב חשבתי על הונדה סיויק 96-99..אבל נכון שהביטוח להונדה עולה יקר מאוד? בסביבות ה-8-9K ? וגם אפשרות הונדה סיויק האצ'בק מודל 98 בערך ואולי על איזה קולט מהשנים 97-98 אבל הרוב קרועות למה כל נער ילד מתלהב בן 18 קרע לה ת'מנוע אבל גם זה אפשרות מה אתה אומרים? תודה רבה שיהיה לכם שבת שלום
  6. אני מוכן להוציא בערך בסביבות מגבר 900-1100k קומפננט 600-800k סאב 900-1100k גבר מה יש לך להציע לי? תודה מראש
  7. אז ככה אני רוצה לבנות לי מערכת נחמדה + נוטה למפציצה בווליום אז ככה בנתיים יש לי מערכת רדיו דיסק של DEHP7750MP Pioneer הדולפינים הכחולים קבלו לינק http://goop.zap.co.il/model.asp?model_id=13493 ורמקולים של פיוניר 350w שזה בערך 80rms נקי אני רוצה לדעת מה אני צריך בשביל להוסיף לה שתהיה מערכת מפציצה אז ככה אני רוצה זוג קומפוננט במחיר סביר לא מהמותג הכי מוביל איזה יש לכם להציע לי? ומגבר..אז ככה..כמה מגברים צריך בשביל להפעיל זוג קומפננט ורמקולים אליפסה של פיוניר 350 ? וכמובן את המערכת (הפנאל) ובע"ה גם אם נביא סאב. וכמה וואט אני צריך מגבר? ואם 2 מגברים אז מה לחבר למה ואיך? וגם בקשר ליציאות כמה.. ומה אתם ממליצים מגבר נגיד בוואט גבוה במיוחד או שתי מגברים בוואט נמוך ולבסוף אם יהיה תקציב נביא גם סאב.. אז אני צריך עזרה בסאב של איזה חברות נותנות איכות ברמה והסאב שתרשמו לי כמה לשלם עליו? עכשיו בקשר לכסף היד חופשית אבל אם טעם.. שלא יעלה לי נגיד קומפננט יותר מ1000 רוצה מערכת שתעלה על הציפיות ושיהיה וולים חזק ביותר ועוד משהו לסיום כבלים זה משנה באיכות של המערכת ? וכמה צריך להגיע (סכום כסף) כבלים למערכת? נ.ב למי שזה יעזור אני שומע טראנסים,ראפ וגם מזרחית פה ושם... תודה מראש שיהיה לכל גולשי האתר וחברי הפורום וכל עם ישראל שבת שלום תודה רבה.
  8. אז ככה אני רוצה לבנות לי מערכת נחמדה + נוטה למפציצה בווליום אז ככה בנתיים יש לי מערכת רדיו דיסק של DEHP7750MP Pioneer הדולפינים הכחולים קבלו לינק http://goop.zap.co.il/model.asp?model_id=13493 ורמקולים של פיוניר 350w שזה בערך 80rms נקי אני רוצה לדעת מה אני צריך בשביל להוסיף לה שתהיה מערכת מפציצה אז ככה אני רוצה זוג קומפוננט במחיר סביר לא מהמותג הכי מוביל איזה יש לכם להציע לי? ומגבר..אז ככה..כמה מגברים צריך בשביל להפעיל זוג קומפננט ורמקולים אליפסה של פיוניר 350 ? וכמובן את המערכת (הפנאל) ובע"ה גם אם נביא סאב. וכמה וואט אני צריך מגבר? ואם 2 מגברים אז מה לחבר למה ואיך? וגם בקשר ליציאות כמה.. ומה אתם ממליצים מגבר נגיד בוואט גבוה במיוחד או שתי מגברים בוואט נמוך ולבסוף אם יהיה תקציב נביא גם סאב.. אז אני צריך עזרה בסאב של איזה חברות נותנות איכות ברמה והסאב שתרשמו לי כמה לשלם עליו? עכשיו בקשר לכסף היד חופשית אבל אם טעם.. שלא יעלה לי נגיד קומפננט יותר מ1000 רוצה מערכת שתעלה על הציפיות ושיהיה וולים חזק ביותר ועוד משהו לסיום כבלים זה משנה באיכות של המערכת ? וכמה צריך להגיע (סכום כסף) כבלים למערכת? נ.ב למי שזה יעזור אני שומע טראנסים,ראפ וגם מזרחית פה ושם... תודה מראש שיהיה לכל גולשי האתר וחברי הפורום וכל עם ישראל שבת שלום תודה רבה.
  9. בואנה שתיכם שיחקתם אותה ועזרתם לי מאוד תודה רבה לך מכל הלב תודה.
  10. קודם כל שלום לכל חבריי הפורום אז ככה: קנינו(המשפחה) רכב(אופל קורסה שנת 2003 מנוע 1.2 טיפטרוניק) דרך עסקה שמשלמים סכום פעם בחודש במשך 3 שנים.. ואם אחרי 3 שנים רוצים אותו צריך לשלם תהפרש שנשאר ואז קונים אותו ועם לא? מחזירים אותו לחברה.. אז ככה..מה אתה מציעים לעשות? אפשר נגיד לקנות אותו ואז למכור אותו ומהסכף שמכרנו לקנות איזה רכב יד שנייה או לקנות אותו להשאיר אותו.. או להחזיר אותו ולעשות עסקה אחרת של עוד 3 שנים אבל שוב..האוטו לא יהיה שלנו.. אבל הבעיה אצלנו שהכסף משחק אצלנו חלש..אין לנו מזומן עכשיו לשלם עליו בסביבות ה 50 אלף בשביל לרכוש..אבל אם לא יהיה ברירה נשיג... ווואלה תעזרו לי..בבקשה..יום רביעי הזה הכל ניסגר בקשר לעסקה תודה מראש המשך שבוע טוב לכולם
  11. תודהההה רבהה אח שליייייייי......תבורךךךךךך...עזרת לי..
  12. שלום לכל חברי הפורום רציתי בבקשה לקבל הצעות על רכב שנע בסביבות המחיר 60k-55k גיר אוטומט רכב די חסכוני ושיהיה לו מראה יפה וצעיר למרות שזה משפחתי מומלץ קטן (לא מחייב) תודה מראש שיהיה לכם המשך שבוע טוב טנאאאאקסס
  13. שלום לכל חברי הפורום, איזה רכב למשפחה (גיר אוטומט) אתם ממליצים במחיר בין 100 ל-120K ? הכוונה לרכב חדש מהחברה תודה.
×
×
  • תוכן חדש...