Jump to content

yoni_gr

  • הודעות

    17
  • כאן מאז:

הנקודות של yoni_gr

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. הרכב עבר טיפול לפני חודש. אני בספק אם חיברו אותו למחשב. לדעתי רק החליפו שמנים, פילטרים, בדקו בלמים והחליפו חוטי הצתה.
  2. היי, יש לי אלנטרה 2006 שעד לפני כמה חודשים צרכה דלק באזור הליטר ל8 ק"מ (רוב הנסיעות הן בפקקים ועם מזגן). לפני מספר חודשים היו לי בעיות של טורים גבוהים עד שהרכב מתחמם ועשיתי ניקוי בית מצערת. הבעיה אמנם נפתרה, אבל בערך מאותה התקופה (לא יכול להתחייב שזה פועל יוצא של ניקוי בית המצערת) צריכת הדלק נהייתה אפילו יותר גרועה ואני מגיע גם לליטר ל6.5 ק"מ. יש לציין שהרכב מטופל קבוע אחת לשנה או 10,000 ק"מ ולכן לא נראה לי שזה עניין של פילטר או משהו כזה. יש טעם לשים תוסף דלק? אני לא ממש מאמין בדברים האלה ואפילו חושש שהלכלוך שזה ימיס ייתקע במקומות אחרים במערכת הדלק ורק ייגרום נזק. רעיונות אחרים לסיבה ו/או פתרון של צריכת דלק כל כך גבוהה? (ולא, להחליף רכב לא אפשרי כרגע ) תודה
  3. ברור שזה תקין, אם זה למשך 10-15 שניות. הבעיה שזה "נתקע". גם כשאני מתחיל בנסיעה ומעביר לD האוטו מנסה "לשעוט קדימה" כל הזמן ואם אני ברמזור ומעביר לניוטרל שוב הטורים מזנקים למעלה. רק אחרי 5-10 דקות של נסיעה זה נרגע. המצב ממש לא תקין כיוון שהטורים לא משתחררים אלא תקועים כמה דקות טובות.
  4. היי, יש לי אלנטרה 2006 ובזמן האחרון, כמעט בכל פעם שאני מניע אחרי שהאוטו קר, הטורים עולים עד 2-2.5 כשהאוטו בפארקינג. לפעמים אם אני נותן גז עד שהטורים מגיעים ל5-6 לחצי שניה, אז הכל משתחרר והטורים חוזרים לנורמל ולפעמים לא ואז אני מתחיל לנסוע ואחרי 5-10 דקות נסיעה זה מסתדר. מה יכולה להיות הבעיה והאם יש דברים שאני יכול לנסות לעשות כדי לפתור לפני שאני מכניס את הרכב למוסך ואותי להוצאות? תודה
  5. מהמרכז. הוצאתי את הרכב ובנתיים ב10 דקות הנסיעה מהמוסך לבית הוא לא נכבה, אבל דיי ברור לי שמתישהו התקלה תחזור כי לא סידרו כלום. רק איפסו מחשב.
  6. סורי על החפירות, אבל אני דיי אובד עיצות - החשמלאי איפס את הקוד של בעיה באנטנת אימובלייזר כי כנראה שזה תוצר לוואי של התקלה ולא התקלה עצמה. הוא לא רואה שום חיווי על חיישן קראנק תקול ולא רוצה סתם להחליף חלק מבלי לדעת שזו הבעיה. חשבתי אולי לנתק את הקודנית, אבל הוא טוען שהמוח נמצא בכספת ופריצה של כספת זה כמה מאות שקלים. מזכיר - כרגע הרכב מניע בלי בעיה, אז הוא לא מצליח לאתר את התקלה. אמרתי לו שיעשה סיבוב בעצמו כדי לראות, אז הוא אמר לי שסיכוי גבוה שהאוטו ייכבה בדרך ואז מה? מבחינתו שאקח את הרכב ואתקע שוב ואז לשים לב אם יש מנורה של המפתח בלוח השעונים ולגרור (שוב) ולקוות שהתקלה תימשך ולא תיעלם כמו שהיא עכשיו. אני כמובן מפחד לנסוע ככה על הרכב כי רוב הסיכויים שיתקע שוב. למישהו יש רעיון/הצעה מה לעשות?
  7. תודה אסף. אם זה חיישן קראנק, המחשב אמור להתריע על זה? ראיתי במודעה אחרת בפורום שהיתה בעיה דומה והיה חיווי במחשב לבעיה באנטנת אימובלייזר ואז מישהו כתב שני דברים: 1. אימובילייזר לעולם לא יכבה רכב שכבר מונע. הוא רק יכול למנוע הנעה, אבל לא לכבות. 2. ביונדאי המחשבים נוטים להקפיץ כמעט תמיד הודעה שיש בעיה באנטנת אימובילייזר. בסופו של דבר הבעיה של בעל הרכב במודעה ההיא באמת היה חיישן קראנק, אבל לא היה רשום אם היה חיווי כזה במחשב. כשהתקשרתי לחשמלאי שהרכב שלי נמצא אצלו כרגע, הוא אמר לי שהוא לא רוצה להחליף מה שהמחשב לא מראה לו.
  8. רועי, אם הבעיה במשאבת דלק, אולי ייראו לחץ דלק משתנה/לא תקין, אבל אם הבעיה היא בקודנית (ניתוק דלק), אז לא יראו כלום כי כרגע הרכב מניע. אני לא רוצה להוציא את הרכב מבלי לעשות כלום (האופציה של לקחת מפתח רזרבי עלי), כי התקלה בהכרח תחזור. השאלה אם יש טעם לשלם 650 שקל כדי לתקן את האנטנה של מערכת ההנעה (כי זה מה שמראה המחשב) או לא, כי המוסכניק בעצמו אמר לי שלא בטוח שזה יפתור את הבעיה כי המחשבים תמיד מקפיצים הודעות ולא תמיד ההודעה היא הגורם לתקלה.
  9. שלום, היום במהלך נסיעה הרכב (אלנטרה 2006) נכבה לפתע. בלי שום סימנים מקדימים. לא גמגום, לא רעידות, לא נורת מנוע וכו'. פלאגים וסלילי הצתה הוחלפו לפני שנה וגם ככה לא היו רעידות וגמגומים אז דיי שללתי את המקור הזה. יש לציין שהמנוע לא התחמם ויש שמן, דלק ומים ברכב. כשאני מנסה להניע, הוא מניע לחצי שניה ומיד נכבה (במהירות כזו שאפילו לא יכולתי להניע כדי להחנות בצד ברגע שהוא נכבה באמצע הכביש). הזמנתי גרר ולאחר 40 דקות, כשהגרר הגיע והרכב קצת התקרר, הוא עדיין לא הניע. ברגע שהגיע למוסך התקשרו להגיד לי שהרכב מניע כמו נינג'ה והם לא רואים שום בעיה ולכן מעבירים לחשמלאי. החשמלאי אמר שבסריקה של המחשב הוא רואה שני קודים שקשורים לאנטנה של הסטרטר/סוויץ' (P1691 ו-P1696 עד כמה שזכור לי) והחלפת החלק תעלה לי 650 ש"ח (כולל מע"מ), אבל הוא לא מבטיח שזה יפתור את התקלה. לטענתו זה יכול להיות גם בעיה של קודנית (בהנחה וזה ניתוק דלק) או של משאבת דלק. הבעיה היא שבגלל שהרכב מניע חלק עכשיו, ניטרול קודנית לא ייתן שום אינדיקציה וכמובן שמגיע דלק - אז קצת קשה לשלול ו/או לאתר את מקור התקלה. אני לא רוצה לבזבז 650 שקל על משהו שאולי לא יעזור (לפעמים מחשבים מזהים כמו תקלות שלא תמיד קשורות. הוא אמר שהמחשב גם מראה בעיה בחיישן נקישות) ובטח שאני לא רוצה לנסוע על 100 באמצע איילון ופתאום האוטו ייכבה ואני אאבד היגוי (הגה כח) ואבלום יחסית מהר. זה ממש מסוכן. מישהו חווה תקלה כזו? יש איזשהן עצות? שוב - כרגע הרכב במוסך ומניע בלי הבעיה אז קשה להם לאתר את התקלה. תודה.
  10. היי, לאחרונה נסגר המוסך שעבדתי איתו בשנים האחרונות. את הטיפול האחרון עשיתי במוסך בפ"ת וממש לא הייתי מרוצה. אשמח לקבל המלצות למוסכים מקצועיים, הוגנים וישרים (נו טוב, עד כמה שניתן) שנותנים מחירים סבירים ולא "קורעים" שמטפלים גם ביונדאי (לא מעוניין במוסכים מורשים בגלל שהם גובים מחירים מנופחים). אני גר בקריית אונו ולכן אור יהודה, יהוד, פ"ת והאזור יהיו לי הכי נוחים, אבל בשביל מוסך ממש טוב אני מוכן גם לנסוע למוסכים בין רעננה לראשל"צ. תודה!
  11. 1000 לפני מע"מ. נשמע לי מוגזם בטירוף, אפילו שהכל מקורי.
  12. הרכב תוקן. הוחלף קוייל + חוטי הצתה + פלגים (הכל מקורי). יש לי הרגשה שהמחיר שדרשו ממני מופרז. כמה אמורים לעלות החלקים האלה בארץ (לא איביי, במוסך רגיל)?
  13. הפלאגים הוחלפו לפני 23K (בערך שנה וחצי) אם אני זוכר נכון. אני מהמרכז.
  14. למישהו ידוע מה אמורה להיות עלות החלפת סליל הצתה (חלקים + עבודה) ביונדאי 2006? (בהנחה שזו אכן הבעיה) והאם ניתן לנסוע ככה למוסך או שזה עלול לגרום נזק?
  15. היי, היום במהלך נסיעה נדלקה נורת המנוע והיבהבה כל משך הנסיעה. הרכב גמגם באופן קבוע (ללא קשר להילוך סרק, לחיצה על הגז וכו'). גם לאחר שהרכב התקרר כמה שעות טובות זה המשיך. האם לדעתכם זה קשור לצליל ההצתה? האם מותר לנסוע ככה נסיעה של 30 דקות עד המוסך או שזה עלול לגרום נזק ועדיף לגרור? תודה
×
×
  • תוכן חדש...