Leon2014
-
הודעות
62 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Leon2014
-
מישהו יודע כמה גובה ההנחה תהיה על אאודי A3 סדאן דגם לקשורי?
-
לאחרונה אני מתעניין באאודי A3 סדאן ומחיפוש ים באינטרנט שמתי לב שיש 2 דגמים של A3 דייזין וספורט. עכשיו שהייתי באאודי נתנו לי הצעה על דיזיין ואפילו לא שאלו אותי על גרסאות פשוט שאלו על אבזור (לקשורי או לא) השאלה שלי אם בארץ משווקים את הA3 ספורט סדאן ומה ההבדלים בעצם בין הדגמים? לפי הסרטונים בחול המושבים קצת שונים וגם ההגה הוא הגה ספורט ולא כמו בדגם הרגע שהוא עגול וענק. תודה!
-
היי אני לאחרונה מתעניין בהחלפת הרכב שלי לאאודי A3 סדאן הגרסה המפוארת. עכשיו יש ברשותי סיאט לאון FR 1.8tsi 2016 וכשהגעתי לסוכנות באאודי התעניינתי בעסקת טרייד אין. הנציג אמר לי שעדיף לי למכור את הרכב כי במידה ונעשה טרייד אין זה יהיה מחירון של הרכב שלי מול המחיר של האאודי בלי שום הנחות ובלי שום דבר. השאלה שלי - האם ככה הולכות עסקות טרייד אין בסוכנויות רכב?
-
הביטוח יהיה על שם אבא שלי. כרגע יש לי סיאט לאון FR 1.8TSI שרכשתי לפני שנתיים מהסוכנות (2016) ואבא שלי משלם ביטוח בסביבות 10 אלף בשנה לביטוח ישיר. אז עכשיו החלטתי לפני שאני רוכש את הרכב לבדוק קודם כל ביטוחים כי זה מה שיקבע בסופו של דבר אם אני רוכש או לא. ולא - אין שום תביעה בשלוש שנים האחרונות או בכלל.
-
היי אני עומד כנראה בפני רכישה של סיאט לאון קופרה 2017 אבל זה תלוי במחירי הביטוח. אני מעוניין לדעת כמה יעלה לי בטוח חובה ומקיף לנהג צעיר (בן 23) בלי עבר ביטוחי ב 3 שנים האחרונות ובלי שלילות וכאלה. אשמח להמלצות ועזרה!
-
אגזוז "לחץ"? או גזוז בלי מחץ! ד"א ישנו אגזוז לחץ.
Leon2014 פרסם הודעה בנושא של R5T בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
היי יש לי לאון FR 1800TSI 2016 ולפני שבוע התקנתי מערכת פליטה כמו של הקופרה (2 אגזוזים בצדדים) בסדנה. אבל מהרגע שיצאתי שמתי לב שהרכב עושה קצת יותר מידי רעש בסחר נמוך. עכשיו יש לי שאלה - דיברתי עם הבחור שעשה לי והוא אמר לי לבוא והוא ישים לי דוד אחורי בשביל להוריד את רמת הרעש (הוא טוען שהוא יכול לעשות אותו יותר שקט מהמקורי). האם הדוד האחורי באמת יפתור את הבעיה של הרעש? אני לא רוצה להשתיק את המערכת פליטה לגמרי פשוט שרק בסלד גבוה ישמעו אותו ובסלד נמוך (עד שלוש בערך) לא ישמעו. מבחינת טסטים ושוטרים - יכול להיווצר בעייה עם זה? במידה והמערכת לא תרעיש יותר מידי לאחר הוספת הדוד? והאם הדוד והמערכת פליטה יעבורו טסט? ושמתי לב שהאגזוזים גם טיפה שחורים, יכול להיות שאחרי שאני אשים דוד גם זה יסתדר? תודה רבה לעוזרים!! -
והקטע היותר מוזר שהתקשרתי ל9 מיליון ואמרתי להם כמה עולה ביטוח והמוקדנית אמרה לי שהם לא מבטחים את ה FR 1800TSI כי זה נחשב רכב ספורט והם לא מבטחים רכבי ספורט ויוקרה O_O הייתה לי סיאט לאון 2014 הרגילה (1.2TSI) שהייתה מבוטחת גם ב9 מיליון אז אמרתי נעביר את הביטוח ל FR והתשובה השאירה אותי עם שוק וסימני שאלה רבים לגבי החברת ביטוח הזאת ...
-
אהלן חברים בשעה טובה הזמנתי את הלאון FR 5 דלתות (מנוע 1.8TSI). עכשיו אחד הדברים שהתחלתי לבדוק זה את נושא הביטוח וגיליתי שהביטוח עולה דיי גבוה אז אמרתי נחפש כאן אולי מישהו מכיר עסקה יותר זולה. אני צריך ביטוח חובה + מקיף + צעיר לרכב. השאלה כמה זה אמור לצאת ואיפה אני יכול להשיג את ההצעה הכי זולה.. תודה
-
90000 לרציניים.
-
את האמת שבהתחלה ביררתי לגבי מרצדס A180 והייתי קרוב ללסגור, אבל אז החלטתי לבטל ולבדוק את האופציה של ה FR. המרצדס, BMW וכל רכבי היוקרה למיניהם סתם מושכים עיניים אליהם וזה לא מה שאני מחפש והלאון FR זה בדיוק מה שאני מחפש ברכב.
-
אהלן חבר'ה אני לצערי מוכר את הלאון שלי ולכן אני מפרסם כאן אולי יש כאלה שמתעניינים. סיאט לאון 2014 עלתה בחודש אוקטובר לכביש (סוף 2014 משמע), מנוע 1.2TSI. נהג יחיד (רק אני), מתודלקת באופן קבוע בתחנת דלק אחת בעפולה ונשטפת פעם בשבוע בשטיפה ידנית מקצועית. הרכב כמו חדש הקילומטראז שלו עומד על 26,000 אלף קילומטר, עבר טיפול 15,000 במוסך מורשה של סיאט כמובן. בנוסף מי שיקנה את הרכב טיפול 30,000 אני יעשה לו (מוסך מורשה) ככה שלבעלים החדש לא יהיה צורך לעשות לו טיפול. המחיר המתבקש עליה הוא 96,000 אלף. (לא גמיש במחיר, זה המחיר בלבד). פרטים נוספים על הרכב אפשר לקבל בנייד שלי 0547796102 (דביר). תמונות של הרכב:
-
מחיר מחירון של הרכב עומד על סביבות ה-90,000 אלף שקל ואני לא מתכוון למכור אותו בטריד אין כי אני מאמין שאני אצליח למכור אותו בשוק במחיר רגיל, הרכב שמור, עלה בסוף שנת 2014 לכביש (חודש אוקטובר), עדיין באחריות ובנוסף הקילומטראז נמוך.
-
הייתי היום בסוכנות של סיאט בהרצליה וקיבלתי את אותה הצעה כמו שקיבלתי ביום מכירות של סיאט במרץ עם אותם תוספות בחינם ואותו מחיר. מה שאומר שכנראה הימי מכירות של סיאט זה לא כזה דבר שכדי לחכות עבורו. מסתבר שבסוכנות של סיאט בהרצליה יש להם יום מכירות שבוע הבא (יום אחד) אז אני אחכה לשבוע הבא ונקבל הצעה, למרות שאני לא מצפה להבדל משמעותי בין ההצעה שקיבלתי היום להצעה שאני אקבל שבוע הבא. אני אפרסם את הרכב שלי למכירה כנראה כבר השבוע ואחרי שאני אמכור אותו אבצע הזמנה חדשה.
-
אתה בא להגיד לי שאני יכול לקבל מחיר מסויים באולם תצוגה א' ומחיר מסויים באולם תצוגה ב'? יש לי הצעת מחיר שקיבלתי בימי מכירות שהיו במרץ האחרון שהוא 158,269 ש"ח עם כל מיני אבזורים בשווי של 6,490 ש"ח בחינם. אני מאמין שגם ביום מכירות הבא יתנו לי דבר דומה למה שקיבלתי במרץ. לכן מחר אכנס לאולם תצוגה בהרצליה פיתוח ואבקש הצעת מחיר על הלאון FR עם טיפה התמקחות ונראה מה נקבל ונשווה בין ההצעות, אם יהיה פער משמעותי כמובן שאני אחכה לימי מכירות אבל אם יציעו לי דברים דומים נלך על קנייה בחודש הקרוב כבר. השאלה הנוספת שלי אם הצעת מחיר ואבזורים שאני מקבל בהצעת מחיר באולם תצוגה בהרצליה פיתוח יהיו תקפים גם לגבי האולם תצוגה בנצרת? כי את הקנייה אני מאמין שאני אבצע בנצרת בגלל הקרבה לסוכנות (אני מעפולה), אז מעניין אותי לדעת אם זה יהיה דומה או שונה. תודה חבר'ה!
-
אני רוצה להחליף את הלאון שלי ללאון FR החדשה. אבל העניין שאני מחכה שיהיה ימי מכירות בסיאט, שיהיה מבצעים. ידוע לכם מתי יהיה ימי מכירות? מתי יהיה יותר משתלם לקנות? תודה.
-
דפיוזר אחורי
Leon2014 פרסם הודעה בנושא של Leon2014 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
חיובי. אתה צודק בדקתי את זה והוא באמת יהיה רחב מידי ובנוסף אני לא רוצה להיכנס לעניין הטסט שהרכב לא יעבור. אני אקח 17 אינץ 225/45, אבל אם אני רוצה להנמיך עוד טיפה את הרכב אפשרי לעשות את זה? כי רצתי בהתחלה חתך נמוך אבל אני יהיה עם חתך של 45 אז אם יש אפשרות להנמיך אותו איכשהו בלי שתהיה פגיעה בנוחות ולהסתכן בזה שהרכב לא יעבור טסט? -
דפיוזר אחורי
Leon2014 פרסם הודעה בנושא של Leon2014 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
אי אפשר להביא מידה אחרת ממה שמאושר? או שזה פשוט עניין של יעבור או לא יעבור טסט? -
דפיוזר אחורי
Leon2014 פרסם הודעה בנושא של Leon2014 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
חשבתי על זה ונראה לי שצמיג רחב של 18 אינץ יכביד טיפה גם על הרכב. אז אני עכשיו מכוון לעבר ה-17 אינץ. צמיג 245/40 יהיה בסדר עבור הרכב? או שזה עדיין לדעתך יפגע בנוחות? -
דפיוזר אחורי
Leon2014 פרסם הודעה בנושא של Leon2014 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
אוקיי. יבורר ביום ראשון. ולגבי הצמיגים- יש למישהו תשובה? זה נושא שיותר חשוב לי כרגע. -
דפיוזר אחורי
Leon2014 פרסם הודעה בנושא של Leon2014 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
אשמח לתשובה. -
לאחרונה החלטתי לשפר את הלאון שלי מבחינת מראה. יש ברשותי את הסיאט לאון החדשה הרגילה. עכשיו ראיתי את הדבר הבא: https://scontent-cdg2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtp1/v/t1.0-9/11045468_774794209286418_6137233908643851301_n.jpg?oh=de79132825f7df063f6b12866ba0dfa9&oe=55C19D0E אפשרי לעשות דבר דומה רק ללאון הרגילה? (כמובן לא שני אגזוזים כפולים, רק אגזוז אחד כפול). ועוד שאלה: בנוגע לגאנט שיש בתמונה, מישהו יודע איפה ניתן להשיג אחד כזה? ואני מעוניין לעלות את הצמיג מ-16 אינץ ל-18 אינץ, זה יהיה צעד חכם או שעדיף שלא? תודה!
-
ביקרתי לאחרונה בבית דגן (איפה שנמצא הרכב) וראיתי אותו, רכב מדהים ללא ספק, אם לא היה לי את הלאון שלי אולי הייתי שוקל לקנות
-
סיאט לאון
Leon2014 פרסם הודעה בנושא של Leon2014 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
חיפשתי באייבי ולא מצאתי דברים כאלו. אשמח לעזרה בנושא.
