ואיך זה שונה ממה שרשמתי בדיוק?
בלי מדים - מחויב להציג כאשר הוא עוצר או מעכב אותו. (לא משנה באיזה סיבה).
עם מדים - לא מחויב להציג בעת מעצר או עיכוב, אבל כמובן שאם מבקשים ממנו בשני המקרים להזדהות הוא חייב להביא את הפרטים שלו, זה מיותר לציין.
אני רשמתי את שני המקרים שבו הוא צריך להזדהות מעצמו ובלי שיבקשו.
ואין צורך לרוץ מחדש, לפני כשבוע הייתי בתפקידי משטרה עם היחידה שלי, אבל תודה על הערה.