Jump to content

Leon2014

  • הודעות

    62
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Leon2014

  1. אהלן חבר'ה יש לי לאון חדשה 2014 ולאחרונה חשבתי על לצבוע את הקליפרים של האוטו לצבע כתום או אדום. אני צריך לדעת איפה עושים את זה וכמה זה עולה בערך. תודה
  2. הזוי עד מאוד. אני לא מבין איך בפורום הזה השרשור הזה עדיין קיים. שום אדם נורמלי (או אדם שעבר את גיל המצוות) לא היה "מלווה" אוטו בכזו קלות כאילו זה איזה כדור כדור-גל.
  3. רשמתי את זה כמה פעמים בתגובות מעליך. במידה ואזרח מבקש ממני תעודת שוטר אני מחויב להראות לו. כוונתי הייתה שכאשר אני פונה לאזרח אז שאני על אזרחי ראשית כל אני מזדהה בתור שוטר וכאשר אני לובש מדים אני לא חייב להזדהות ישר בתור שוטר. אך אם אחר כך הוא ביקש ממני תעודת שוטר אני מחויב להראות לו. אז אני אומר לך שכל הרכבי בילוש אצלנו (ואנחנו לא קשורים לתנועה) יש בהם סירנה וכריזה. המערכת של המשטרה בנויה על כמה דברים, זה לא שמתקינים את הסירנה בנפרד, את הכריזה בנפרד, את הקשר בנפרד ואת הצופר בנפרד. זה מערכת כוללת של ארבעת הדברים הללו ויש אותה בכל ניידת.
  4. אין הרבה רכבים כאלו. היום מרבית הרכבים שיש ברשותם צקלקלות מגנטיות אלו רכבים "פרטיים" של קציני משטרה ששמים אותם כאשר הרכב שלהם בתפקיד וזה לא בנסיעה משטרתית. (וזה בנוסף למערכת כריזה שבתוכה יש גם את הסירנה, קשר וצופר משטרתי). לא מזמן קיבלנו ביחידה שלנו רכב שכור חדש וכבר באותו היום הותקנה בו מערכת כריזה למרות שהוא מבחוץ רכב אזרחי והוא משמש לבילוש בלבד. בנוגע לתגובה מעלי. בוא נתחיל מזה שאם יש לך חשד סביר שמי שעומד מולך הוא מתחזה אתה רשאי לבקש ממנו תעודת שוטר וגם מספר אישי ואתה יכול לצלם או לכתוב את הפרטים של השוטר ולא משנה באיזה סיטואציה הוא עצר אותך. מה שאני התכוונתי שכאשר אני עכשיו הולך לעכב בן אדם בתור שוטר על מדים אז אני לא מחויב בתחילת השיחה להציג את עצמי כשוטר, במידה והאזרח יבקש זאת הוא יראה את התעודה ואת כל הפרטים שלי. אבל במידה ואני עכשיו הולך לאזרח ואני על אזרחי אני כבר בתחילת השיחה מוציא תעודת שוטר ומזהה את עצמי כשוטר. (במקרה שלי יש גם כובע בילוש שעליי לשים במידה ואני מעכב אדם). ומה זה לעצבן שוטר? שוטר לא מעל החוק. אם אתה רוצה תעודת שוטר תבקש והוא יציג והוא לא יכול לערער על כך. במידה והוא לא מציג לך תעודה אתה יכול להתלונן עליו. מקרה אישי שלי שנסעתי בכביש באחד מהימים ומתנדב תנועה (על מדים) עצר אותי בטענה שחניתי בחניה אסורה. בתחילת השיחה ביקשתי לראות תעודת מתנדב והוא סרב להראות לי גם אחרי שהזדהתי כשוטר. פשוט אמרתי לו לבוא איתי לתחנה (בהתחלה סרב, אך בנסיעה לתחנה הבחנתי שהוא נוסע אחרי) ובתחנה התלוננתי על כך וזה עבר בטיפול בתחנה. פשוט מאוד.
  5. במידה והושטר בלי מערכת כריזה מובנת (מה שמוזר, כי כל עוד זה רכב משטרתי ולא משנה אם זו לוחית רישוי אזרחית או משטרתית) אתה לא מחויב לעצור. אבל שוב, לכל רכב משטרתי באשר הוא, גם אם הוא אזרחי מבחוץ במאת האחוזים הם מצוידים במערכת כריזה וגם בסירנה (פשוט בלי הכחולים).
  6. ואיך זה שונה ממה שרשמתי בדיוק? בלי מדים - מחויב להציג כאשר הוא עוצר או מעכב אותו. (לא משנה באיזה סיבה). עם מדים - לא מחויב להציג בעת מעצר או עיכוב, אבל כמובן שאם מבקשים ממנו בשני המקרים להזדהות הוא חייב להביא את הפרטים שלו, זה מיותר לציין. אני רשמתי את שני המקרים שבו הוא צריך להזדהות מעצמו ובלי שיבקשו. ואין צורך לרוץ מחדש, לפני כשבוע הייתי בתפקידי משטרה עם היחידה שלי, אבל תודה על הערה.
  7. בתור שוטר אני אומר לך שאם השוטר היה על מדים הוא לא מחויב להציג תעודת שוטר, הוא יכול אך לא מחויב. במידה והשוטר על אזרחי הוא מחויב להציג תעודת שוטר ע"פ חוק.
  8. Leon2014

    סיאט לאון 2014

    הבעיה שהדגם עם המנוע 1400TSI בא בגיר ידני בלבד והרכב ישמש גם את אחותי בעת הצורך והרישיון שלה הוא אוטומט. לכן האופציה הזאת לא רלוונטית עבורי. בכל אופן הייתי היום בסוכנות והזמנתי את הרכב והוא אמור להגיע לי בתקופה של עד 15 יום (למרות שדיברתי עם המנהל והוא הבטיח לי אישית שהרכב יגיע לפני סוכות, נחכה ונראה ) קניתי בסוכנות סיאט בנצרת.
  9. אהלן חברים לאחרונה אני מתעניין ברכישת מכונית עבורי ובסופו של דבר האופציה שבחרתי היא סיאט לאון החדשה (לא ה-FR אלא הרגילה). בסוכנות שהייתי אמרו לי שאני אקבל את חבילת ההשקה (מערכת מולטימדיה, גג פנורמי וכל מיני כאלה) + חיישני רווס גרפיים + כל צבע שאבחר + טסט איתורן קודן ב-120 אלף שקל. השאלה אם המחיר הזה טוב יחסית לתמורה שהרכב ייתן או שיש אופציות טובות יותר מאלו. בבית יש לאבא שלי רכב מעבודה סקודה אוקטביה החדשה ככה שהמנוע שיש ללאון מוכר לי ובאמת שהוא מנוע טוב מאוד ביחס לנפח הקטן אבל עדיין מחפש רכב שיהיה לו מעט כוח ושהמנוע לא ייחנק בעליות (כמו לצערי במנועי ה-1600 הרגילים). אני צעיר (בן 19, בצבא) לכן כל הנושא של אוטו גדול לא משנים לי לפחות לא בארבע שנים הקרובות. תודה!
×
×
  • תוכן חדש...