Jump to content

paul71

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי paul71

  1. תודה על התשובות לעיניין
  2. אני מבין שזה הגיר של הסוניק, גיר שנמצא בעוד מספר רכבים לפי הרשימה http://en.wikipedia.org/wiki/GM_6T40_transmission המנוע של המכונית A14XER LDD גם נמצא בעוד מספר רכבים לפי הרשימה http://en.wikipedia.org/wiki/GM_Family_0_engine הגיר והמנוע, אתם חושבים שלא טובים? ההרכבה בקוראה הדרומית, גם יהונדאי וגם קיא מה נשאר להגיד על רכב 75000 שח?
  3. המחיר 75000 שח אבל רק לצבע שחור לגבי השאלות הטכניות שרשמתי למעלה יש תשובות למישהו?
  4. שלום לגבי הסוניק יש לי שלוש שאלות: 1.הסוניק עם מנוע 1.4 ותיבת אוטומטית 6 הילוכים משנים 2011, 2012, 2013 בקבוצת זיהום מספר 6 או 7 לפי כל מה שרשום באתרים איך הדגם של 2014 ירד לקבוצה זיהום 4? 2.האם תיבת ההילוכים עברה שיפורים לעומת השנים הקודמות, 2013, 2012 ? התיבה לא עבדה טוב בהילוכים במהירויות נמוכות 3.האם בעיה של רעש בסיבובי מנוע מעל 4000 תופלה? תודה פול
×
×
  • תוכן חדש...