שלום
לגבי הסוניק יש לי שלוש שאלות:
1.הסוניק עם מנוע 1.4 ותיבת אוטומטית 6 הילוכים משנים 2011, 2012, 2013 בקבוצת זיהום מספר 6 או 7 לפי כל מה שרשום באתרים
איך הדגם של 2014 ירד לקבוצה זיהום 4?
2.האם תיבת ההילוכים עברה שיפורים לעומת השנים הקודמות, 2013, 2012 ?
התיבה לא עבדה טוב בהילוכים במהירויות נמוכות
3.האם בעיה של רעש בסיבובי מנוע מעל 4000 תופלה?
תודה
פול