שלום רב אני עוקב על הנסיונות להסיט את הבעיה לא במתכוון , ראשית בדקתי ! ומנסים לנחש , וזה נעים כי גם אני מנסה לנחש ולמצא את הפיתרון לא נחסר מים וגם שמן לא נחסר . ואם אני מפעיל מזגן רק שיעבוד החום לא עולה . בזמן נסיעה גם החום לא עולה . (אני מנסה לחשוב לפי הנתונים של הבעיה אולי לשטוף את את הרדיאטור מבחוץ שטיפה חזקה כמו מזגן ביתי . עדיין לא ניסיתי !.) אני טכנאי הרבה שנים לא של רכב על אף שתיקנתי לעצמי כמה סוגי רכבים אבל זה לא המקצוע שלי לאחרונה החלפתי חיישן זיהום אויר בכ-50 ₪ חדש אורגינלי (הכל ניתן להשיג ב-אי בי) ועבודה 5 דקות + באפלנדר יש עוד בעיות תקלות קטנות במחשב לא כ"כ חשובות אבל אחד אחד