Jump to content

temix100

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של temix100

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום רב אני עוקב על הנסיונות להסיט את הבעיה לא במתכוון , ראשית בדקתי ! ומנסים לנחש , וזה נעים כי גם אני מנסה לנחש ולמצא את הפיתרון לא נחסר מים וגם שמן לא נחסר . ואם אני מפעיל מזגן רק שיעבוד החום לא עולה . בזמן נסיעה גם החום לא עולה . (אני מנסה לחשוב לפי הנתונים של הבעיה אולי לשטוף את את הרדיאטור מבחוץ שטיפה חזקה כמו מזגן ביתי . עדיין לא ניסיתי !.) אני טכנאי הרבה שנים לא של רכב על אף שתיקנתי לעצמי כמה סוגי רכבים אבל זה לא המקצוע שלי לאחרונה החלפתי חיישן זיהום אויר בכ-50 ₪ חדש אורגינלי (הכל ניתן להשיג ב-אי בי) ועבודה 5 דקות + באפלנדר יש עוד בעיות תקלות קטנות במחשב לא כ"כ חשובות אבל אחד אחד
  2. יש לי אפלנדר 2007 לאחרונה התחיל אצלי אותו בעיה המנוע מתחמם וכשאני מדליק מזגן הוא חוזר לאמצע לא חסר מים ולא שמן האם היא נפתרה אצל מישהו ומה היה הפיתרון ? תודה יוסף
×
×
  • תוכן חדש...