רובוקופ
-
הודעות
64 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי רובוקופ
-
המוסכניק הוא מכונאי רכב כללי (בעל מוסך במרכז). הוא אמר שם כמה מונחים שלא הבנתי..כמו מנוע "מנפח" ולא יציב, שהקאמשאפט משוחרר או משהו כזה...היו עוד כמה דברים שאני באמת לא זוכר, והם היו קשורים בעיקר למנוע, ומבחינתי מילה שלו זה קודש (משפחה) לכן וויתרתי על הרכב..בסופו של דבר זה לטובה, באמת שאין לי צורך בספורטיבית, הבנתי את זה לצערי אחרי הרבה בדיקות של רכבים..
-
זה היה הסכום על "הנייר"..לאחר מכון הבדיקה לקחתי את הרכב למוסכניק שלי שאמר לי לא לקחת אותו כי המנוע לא נשמע לו טוב ועוד כמה דברים קטנים שלא היו רשומים בכלל בבדיקה..אז חשבתי שאפשר למצוא משהו טוב יותר, בכל מקרה טעיתי..הרכבים שראיתי אחרי זה היו דפוקים לגמרי. וכן, ירדתי מסיפור ה106 ראלי..(אין לי בעיה להשקיע ברכב, אבל לפחות לקבל אותו במצב תקין לכל היותר). ואם מישהו מוכר רכב עד 22 אלף שיפנה אליי
-
שגיב..יש לי רק דבר אחר להגיד לך. אל תרגיש רע עם זה שביטלת את העסקה.. מנסיון מר בכמעט אותו מקרה אני אומר לך שעשית בשכל. על הנייר לאוטו הזה באמת לא נשאר הרבה עם כל הכבוד למה שהמוכר אמר, ו250 אלף ק"מ? תעשה טובה..אין לך מה לחפש באוטו הזה. כבר יצא לי לקחת לבדיקה 106 ראלי בעלי 120 אלף במצב הרבה יותר טוב שהחלטתי לוותר כי עדיין היה צורך להשקיע לפחות 1500-2000 ש"ח וגם זה אצל חאפר. במקרה שלי, פשוטו כמשמעו החלטתי לוותר על ה106 ראלי ולחפש אלטרנטיבות אחרות וראליות יותר, במקרה שלך אני מאחל לך בהצלחה למצוא אחת טובה ושלא תאכל אותה ביישור קו.
-
לא הייתי אומר שיש למנוע הזה עוד 100 אלף עד שהוא מת.. אולי 20 אלף.
-
אני הייתי מתרחק מהרכב הזה. זאת בערך התוצאה שאני גם קיבלתי על 106 שבדקתי והמוסכניק שם אמר שזה בור ללא תחתית. .מדהים כמה הבדיקה שלי דומה לשלך מנסיון גם, קורוזיה בין הבלוק לראש זה באמת בור ללא תחתית. הקורוזיה שם סביר להניח נוצרת מהמים שמגיעים לשם..וזאת רק שאלה של זמן עד שיווצר סדק בבלוק..לגבי הנזילה מהגיר, כנראה שזה מהמחזיר שמן בין הגיר למנוע, ואני בטוח שכשתפרק את המנוע מהגיר בשביל להחליף את המחזיר שמן, תגלה שגם שם הכל קורוזיה. בקיצור ולעניין, זאת עוד אחת מה106 ראלי האלה שלא טופלו כראוי או שהיו שייכות לצעירים חסר מנוח.
-
לא יותר מיד שלישית, לא יותר מ120 אלף ק"מ..עדיף מעל שנת 93. בעלים שמוכן להתחייב לשלדה ומנוע בבדיקה. עדיפות ל106, בראבה, רנו קליאו..אך כל רכב אחר יתקבל בברכה. כמו כן אני מאזור המרכז ואין לי רכב כרגע..(בתקווה שיהיה בקרוב כבר!!). רכב שיעבור בדיקה בצורה סבירה, ירכש באופן מיידי.
-
מה דעתכם על יונדאי לנטרה 1994, 1600? הגעתי למסכנה שאי אפשר למצוא רכב קטן וספורטיבי בסכום של עד 22 אלף ש"ח, אז אני אלך בעצם על כל דבר שהוא אמין וטוב במחיר הזה.. היונדאי נכנסת לי יופי לכיס, השאלה אם היא תכנס גם כל שני וחמישי למוסך. תודה מראש על התגובות.
-
גם אני עברתי 4 שנים בצורה כזאת..(רובאי 10)..מה שעשיתי זה שביקשתי מההורים פשוט להתניע את הרכב כל יומיים, וכל שבוע לעשות עליו סיבוב של כמה ק"מ בעיר.. כשהייתי חוזר הביתה הייתי לוקח אותה לשטיפה וכמובן נוסע הרבה..לקראת השחרור הייתה לי אפילו אפשרות לקחת את הרכב לבסיס, ושם הייתי מתחזק אותו לבד כשלא הייתה פעילות. בקיצור אפשר להסתדר..רק שאלה של רצון
-
המחוג של החום מנוע לא אמור לעבור את הקו שלפני הקו האדום. בנסיעה בעיר ברגע שהקו מגיע לשם תדלק לך הוונטה וזה יירד קצת לכיוון החצי. בכביש מהיר זה יהיה לך על החצי תמיד. כל עוד זה לא עובר את הקו של השלושה רבעים זה בסדר גמור ואין סיבה לדאוג. לגבי החריקות, אתה בטוח שזה מהבלם? יש ברכבים האלה הרבה דברים שיכולים לחרוק ולהרעיש. לגבי החלודה אם זה רק נקודה זה לא נורא..אתה יכול לשפשף את זה עם נייר עדין ולשים נקודת צבע.
-
חשוב שיהיה קטן, יד ראשונה או שניה, פחות מ100000ק"מ, בעלות פרטית כמובן, ומוכנות להתחייב בבדיקה על שאסי+מנוע+גיר. כמו כן חובה ידני. עדכון..מכוניות ששמתי עליהן עין ויקבלו תשומת לב מיוחדת. CLIO RSI 106XSI BRAVO 1.4 חשוב כמובן שהן יעמדו בקרטריונים מההודעה הקודמת שלי, אחרת בבקשה לא לפנות אליי.
-
תודה חבר'ה נראה לי אוותר על הלנצ'יה..זה באמת לא מתאים לי. יש משהו אחר אולי שמתאים לפי המחיר..? לגבי ה106..אין במצב טוב בכלל..כולן יד חמישית או שישית ושאסי..או מנוע דפוק
-
אם אתה לא מבין אז תתעלם מהצירוף מילים..ואם יש לך המלצה לרכב שהוא בערך כל מה שרשמתי או לפחות חלק..אז אשמח לשמוע.
-
מה דעתכם על לנצ'יה תאמא 2000, 94?
-
שלום, התקציב שלי הוא כ25 אלף, ואני מעוניין באוטו קטן, דמוי ספורטיבי, עדיף 3 דלתות אך לא חובה, מנוע איכותי, אמין עד כמה שאפשר.. מה האופציות שלי פה חוץ מפיאט בראבא\ו? תודה אנשים!
-
היכן נמצא המספר של המנוע שכתוב ברשיון?
רובוקופ פרסם הודעה בנושא של רובוקופ בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
איירונמן, זה לא הרכב שלי. סתם תמונה מהאינטרנט בשביל להמחיש איך העסק נראה ב106... נראה לי שהשמוט הזה נועד לחיזוק החלק הקדמי של הרכב, מבחינת תאונה מהצד או משהו כזה..תקנו אותי אם אני טועה. ועוד 20 דקות בא האיש לקנות את הרכב ועדיין אין לי מושג איפה המספר מנוע המ$@#@ הזה. נקווה שיהיה טוב. -
היכן נמצא המספר של המנוע שכתוב ברשיון?
רובוקופ פרסם הודעה בנושא של רובוקופ בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אה, זה משפר לי את ההרגשה. הייתי בטוח שהמספר חייב להיות בולט לעין ללא שום צורך בפירוק. אז עדיין יש תקווה שהמנוע ברכב לא הוחלף. הסתכלתי איפה שאמרת לי, אבל באמת שאי אפשר לראות שם כלום... -
היכן נמצא המספר של המנוע שכתוב ברשיון?
רובוקופ פרסם הודעה בנושא של רובוקופ בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
חברה בבקשה הסבר.. מחר ב8 בבוקר בא מישהו ועושים העברת בעלות. אז שלא יהיו לי פאדיחות כשהוא בודק את מספר המנוע!! -
היכן נמצא המספר של המנוע שכתוב ברשיון?
רובוקופ פרסם הודעה בנושא של רובוקופ בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה על התגובה. אם זה באמת שם המספר..אז איך אני אמור להתסכל על זה? פשוט מחר קונים את הרכב..והוא ירצה לבדוק מספר מנוע..וכל המספרים על המנוע הם שונים ממה שיש לי ברשיון. איפה שאתה אומר לא בדקתי אמנם, אבל איך בדיוק יש לי גישה לשם? -
היכן נמצא המספר של המנוע שכתוב ברשיון?
רובוקופ פרסם הודעה בנושא של רובוקופ בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הנה תמונה. -
היכן נמצא המספר של המנוע שכתוב ברשיון?
רובוקופ פרסם הודעה בנושא של רובוקופ בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מה זה בדיוק הבלוק..?אין לי מושג בזה. יש את החלק השחור הזה עם המכסה של השמן, מתחתיו יש מספר שבכלל לא דומה למספר של הרשיון, ומאחורה יש 2 צינורות כסופים גדולים כאלה שנכנסים למנוע, וגם עליהם יש מספר שהוא שונה מהמספר הראשון וגם לא דומה למספר ברשיון..גם לא בספרות האחרונות.. אני מתחיל לחשוד שהמנוע הזה הוחלף מתישהו בבעלות קודמת. -
שלום, ברשיון של הרכב שלי כתוב מספר מנוע. הסתכלתי ויש לי מלא מספרים כתובים באזור המנוע..בני 10 או 11 ספרות. והמספר שכתוב לי ברשיון הוא בן 6 ספרות בלבד...ואף אחד מהם לא דומה למה שכתוב לי שם. אולי אני לא יודע להסתכל במקום הנכון? מספר השלדה תואם... הסתכלתי ברשיונות הקודמים של האוטו משנת 2000 (בעלויות קודמות) וגם שם מצויין אותו מספר. הרכב הוא פג'ו 106 אקס אס 1400 מודל 95. תודה!
-
שלום רב, איך זה הגיוני שאם שופכים מים על המצבר אז הוא לא מקצר? המים נוגעים גם בפלוס וגם במינוס.. תודה.
-
לאן בדיוק הם נשפכים אם הכל סגור שם...? המיכל שלי הולך ישירות לרדיאטור
-
שלום רב, מישהו שבא לראות את האוטו שאני מוכר (נמכר) פתח את המכסה של הרדיאטור לבדוק שאין שמן במים, ושכח לסגור אותו כמו שצריך..ואני מרוב טפשותי לא שמתי לב. אז עשינו סיבוב ונסיון..וכל המים התעדו לנו ( איך שראינו את זה עצרנו כמובן) אבל היה כבר מאוחר וזה רוקן כמעט את כל המיכל. אז מילאתי אנטיפריז מחדש, השאלה היא עד כמה אני אמור למלא? נכנסו איזה כמה ליטרים טובים עד שזה היה מלא לגמרי...ואז הנעתי, והמים ירדו למטה בהמון..אז התקשרתי לחבר שמבין ברכב הזה (פג'ו 106) אמר להוסיף עוד מים כשהאוטו עובד. אז הוספתי עוד מים, וסגרתי. האם זה תקין? או שצריך למלא כשהאוטו מכובה? היום בבוקר פתחתי שוב את המיכל לראות את מצב המים..(כשהאוטו לא היה מותנע) ואמנם המים היו במפלס טוב (על המקסימום) אבל זה היה פחות ממה שמילאתי אתמול (עד סוף הפיה כשהמנוע דלק) לא היו שום נזילות באוטו, ולא הלך הראש מנוע. אז לאן הולכים המים האלה? הרי אתמול מילאתי עד סוף הפיה כשהאוטו היה מונע, זה אומר שכל המעברי מים במנוע היו מלאים בעצם, והפיה הייתה עד הסוף. אז איך הגיוני שהיום זה לא עד סוף הפיה? תודה!
-
שלום, האם אחי יכול פשוט למסור לי את הדרכון שלו (הוא לא מוצא את הת"ז) ולכתוב בכתב יד מכתב ייפוי כוח שאני אוכל לעשות העברת בעלות? המכתב יכול להיות כתוב בכתב יד על דף רגיל? הדואר יקבלו את זה? תודה מראש!
