Jump to content

רובוקופ

  • הודעות

    64
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי רובוקופ

  1. מה זה איום? במקום להגיד לי איפה טעיתי אתה בא ומאיים עליי שאתה תמחוק לי את הת'רד. עד עכשיו אין לי מושג מה רע בכותרת שלי.
  2. האם כל מוסכניק יכול לראות שיש ברכב תאונת שאסי? או שחייבים מכון בשביל זה..? תודה.
  3. תודה רפי.. יש אולי עוד המלצות לרכב בסכום הזה?
  4. הדעות מאד חלוקות לפי מה שראיתי ממכם ומחיפוש... יש לכם המלצה נוספת לרכב עם שנתון גבוה יחסית שיתן תמורה טובה יותר מהמריה בסכום של כ20-25 אלף? תודה.
  5. רובוקופ

    בעלות של רכב

    כתוב שם שצריך חתימת עו"ד..וכו.. האם זה בסדר מבחינת הדואר ייפוי כוח כתוב בכתב יד? זאת אומרת שלא *חובה* משהו מיוחד...סתם מספיקה הת"ז של אחי. תודה!
  6. רובוקופ

    בעלות של רכב

    יפוי כוח בכתב..סתם מכתב שאחי יכתוב ויחתום? אין איזה משהו מסודר?
  7. שלום, אני מוכר עכשיו את האוטו של אחי, בגלל שהוא חייל קרבי בצבא הוא לא יכול למכור אותו אל האוטו רשום על שמו ברשיון. מה צריך לעשות בשביל שאני אוכל להעביר את הבעלות למי שיקנה את האוטו? האם אפשר שאחי יחתום על ייפוי כוח בלי לבוא פיזית לדואר? תודה מראש, בני
  8. התכוונתי 4 דלתות..מריה 98, 1600 אס אקס. במחירון היא 21 אלף...מה דעתכם? מדוע קבר ולא רכב?
  9. חבר'ה מה אתם אומרים על פיאט מריה 98 5 דלתות 1600? יש לי אפשרות להביא אותה במצב טוב ומחיר סביר.. מה דעתכם?
  10. מודל כמה שיותר מאוחר, 3 דלתות, במצב טוב בלבד (ילקח לבדיקה).. עד 20 אלף.
  11. צבע: לבן שנהב גיר: רגיל מנוע: בנזין 3 דלתות. הרכב הוא יד חמישית, הבעלים הקודמים היו פרטיים כולם. הרכב לא עבר שום תאונות בבעלותי, וכמה שידוע לי גם בבעלויות קודמות. כל הטיפולים בוצעו בזמן. ק"מטרז' של הרכב הוא 117 אלף. לפני כשבוע הוחלף קלאצ' חדש לקלאצ' ולקו, הוחלפו כל הגומיות שנתקשו (גומיות של הציריות, גומיית הגה, 2 תפוחי הגה, משולשים, רפידות ברקסים), כמו כן באותו טיפול הוחלפו מחזירי השמן של הגיר והמנוע. כמו כן 2 הצמידים הקדמיים חדשים. הרדיאטור עבר ניקוי לפני כ5אלף ק"מ. הרכב לפני כחודש עבר טיפול 10אלף. תוספות: מזגן (כרגע לא עובד, אין גז..העניין יסודר בהקדם), ח"ח, ה"כ, מגנזיום מקורי. מערכת אמ פי3 של בלאופונקט+רמקולים של פיוניר. מחיר נדרש: 16.5 אלף ש"ח. לרכב יגמר הטסט באוגוסט הקרוב... הבעיה היחידה איתו כרגע זה שהמזגן לא עובד, וכאמור זה יסודר בהקדם. כנראה שחסר גז(וונטה נדלקת). אתם מוזמנים לעשות סיבוב ולהתרשם. אני גר ברמת גן. (הרכב של אחי שגר אתנו, הוא פשוט חייל ואני מוכר לו את האוטו). 0544220421 בני [email protected] עדכון: המזגן סודר (מולא גז) יש חשבוניות לכל הטיפולים האחרונים (כ4000 ש"ח).
×
×
  • תוכן חדש...