Jump to content

otak

  • הודעות

    77
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי otak

  1. התבלבלתי כבר עם כל הדגמי פוקוס שקיימים זה הדגם שיש לי: רכב 2008 מליסינג איזה דגם זה נחשב? כמה מתיחות פנים היו לפניו? חח
  2. היי, מחפש לקנות רכב ראשון משהו זול בסביבות ה5-6 אלף, ידני/אוטומט מה שיותר חסכוני וזול(אז סביר להניח שידני) מבחינת מה אני צריך זה נסיעות לבית ספר(כרגע י"ב) נסיעות לעבודה כמה פעמים בשבוע, להסתובב בעיר ולנסוע לפעמים מחוץ לעיר. רכב שיהיה אמין, חלקים זולים אם קורה משהו, ביטוח זול, שנה לא כל כך מעניין
×
×
  • תוכן חדש...