וואלק זה אלבום ממש ממש ממש מעורבב.
מדת' מטאל - OBITUARY
לקצת טורי איימוס
לאלקטרוניקה מלודית סטייל FEVER RAY
קצת Pאנק רוק של NOFX
RHCP
היפ הופ אולדסקול של פאבליק אנמי... קיצר סלט כל טוב.
שאפשר קצת לתת גז - זה בעיקר יהיה דת' מטאל
שלום לכולם.
שמי ארן ליבר, יצאתי ממש לא מזמן מתחום הסאונד, אני מגשש בעולם המוזיקה (תופים) ובעיקר מחפש אלפא חדשה שתחליף את האחרונה שהלכה לי בתאונה
בן 29, כל חיי גר בתל אביב - עובד בחברת תקשורת בשם סאטלינק... וזהו. שלום לכולם ונעים מאוד