Jump to content

אור5

  • הודעות

    32
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אור5

  1. שלום לעונים ותודה, בשני הרכבים מדובר על גיר ידני. לא אוהבת אוטומט בכלל. אני יודעת שהיונדאי פחות חסכונית אבל אין בנמצא ידניות באזור שלי כמעט בכלל. הסוזוקי יפה בעיני, חסכונית וזה מאוד חשוב לי. הבעייה היחידה שלי היא חשש מהקילומטרז' הגבוה.... אלא אם ידועה למישהו מכם בעייה עם האלטו? שוב תודה...
  2. שלום חברים, סוזי אלטו 2011 מול יונדאי i10 גם 2011. אשמח לשמוע יתרונות מול חסרוות. נטייתי היא הסוזוקי למרות שבפנים היא מרגישה קטנה יותר....ועוד דבר, האם להתייחס לק"מ? בסוזוקי 85,000 ואני יודעת שגבוה ביחס לשנה, למרות שאצלי היא תתאזן. מצב מכני מצויין וללא סריטה אפילו. אשמח ואודה לדעתכם. אור.
  3. מה דעתכם? במסגרת התקציב, נראה לי שזו האפצייה שנותרה לנו. רצינו סוזוקי קטנה, גטס וכו'. חיפשנו בעיקרון רכב קטן, ידני ושנתון 2008.... אז אשמח לדעות לגבי הגרנדה. תודה, אור.
  4. תודה לכולם...מקווה שאמצא...
  5. אגב, אני מחיפה...האם מומלץ לחפש בלוחות או לפנות ישר לחברות השכרה/ליסינג?
  6. תודה רבה על ההמלצה....יש עוד רכבים שיתאימו?
  7. שלום לכולם, אשמח לקבל המלצה לרכישת רכב גיר ידני (לא אוהבת אוטומט), רכב קטן ואמין עד 30.000 ש"ח עם עדיפות ל-25.000 ש"ח. השאיפה היא 2007 או אפילו 2008. אני לא מוצאת פרסומים של רכבים עם גיר ידני כמעט בכלל. חשוב שיהיה רכב קטן כמו הדיהטסו שרייד (שיש לי עכשיו אבל היא כבר זקנה וחייבת בית אבות ) תודה לכולם...
×
×
  • תוכן חדש...