שלום חברים,
סוזי אלטו 2011 מול יונדאי i10 גם 2011.
אשמח לשמוע יתרונות מול חסרוות. נטייתי היא הסוזוקי למרות שבפנים היא מרגישה קטנה יותר....ועוד דבר,
האם להתייחס לק"מ? בסוזוקי 85,000 ואני יודעת שגבוה ביחס לשנה, למרות שאצלי היא תתאזן. מצב מכני מצויין וללא סריטה אפילו.
אשמח ואודה לדעתכם.
אור.