Jump to content

איילון מוטורס

ספונסר לשעבר
  • הודעות

    199
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי איילון מוטורס

  1. המחירון הכי מסודר הוא של "לוי יצחק". מה אתה מחפש בדיוק ? תן כיוון.
  2. היי מיכל, הייתי שמח לידע אותך גם על הפיאסטה החדשה.אחד הרכבים היותר סחירים אם לא הכי. להערכתי יתן לך מענה מלא לצרכייך.תוכלי להכנס לאתר ICAR זהו אתר להשוואת רכבים ולראות יתרון מול חיסרון של הרכבים שתחפצי בהם. אשמח לענות לשאלות.
  3. למה לא שקלתם גם את הפיאסטה החדשה אשר עונה על הקריטריונים שלכם. חסכונית יותר,אמינה יותר,בטיחותית ביותר. אתם מוזמנים לקרוא ביקורות עליה במאגזין אוטו. בכל אופן אשמח לארח אותכם אצלנו לכוס קפה ולראות את הרכב הנ"ל באופן מוחשי. לפרטים נוספים אשמח לענות.
  4. שלום לכולם באשר הם. נתתי את שמו של הלקוח בכוונה תחילה ואחרי התייעצות רבה עם הגורמים המוסמכים זאת בכדי לתת לו הזדמנות להגיב ולא מעבר לכך, אגדיל ואומר שגם לאחר פתיחת השרשור דיברתי עם הלקוח ואמרתי שבמידה ויש בעיה או מתעוררת שאלה יוכל לפנות אלי בכל עת . הלקוח דובר עברית בצורה שוטפת. הוא יגיב בהמשך להכל. כל מה שאמרתי נכון לגבי החלפת הרכב אך ורק בגלל מדחס (כמובן טפשי ביותר) . בכל אופן כל מי שרוצה לדעת דבר מה ,אני יתן תשובה לכל שאלה אמיתית שתעלה באשר היא. השקיפות המלאה ככל שתהיה חשובה ביותר לאמינות שאנו עובדים לפיה. תודה לכולם.
  5. אני פה בכדי לתת תשובות וכן אעשה. 1.פירסמתי את שמו בכדי שהוא יוכל להגיב . שקיפות מלאה לכולם. 2.מכיון שאנו בתחילת דרכנו לא רצינו ששמנו יוכתם וכמו שאמרתי בשירשור הקודם ע"פ שיקול דעתי בחרתי להחליף לו את הרכב ולהפסיד רק ע"מ שהלקוח יצא מרוצה.גם שעושים טוב הישראלי המצוי רואה את חצי הכוס הריקה. לגבי הק"מ אמרתי שברגע שהלקוח לקח את הרכב והודיע על מדחס לא תקין כבר למחרת ריכבו הוחלף ומכרתי את הרכב הנ"ל עם קצת יותר ק"מ ובהנחה יותר משמעותית. לגבי יד אני פשוט מבטל עסקה ואז לא עובר יד נוספת ככה שלא יכול להיות שהוא לקח רכב של מישהו אחר עם בעיות אתה טוען דברים לא נכונים גם מבחינה הגיונית. 3. אין רכב שאין לו מס' שילדה ולראיה נתנו לו לו בשירשורים הראשוניים פרטים מדויקים על הרכב וזה לא היה אני ולא דרכי אל לקוח שקנה אצלי גם רכב בדיוק כזה וראה פלא יצא מרוצה. למה פותח השירשור לא מגיב?? הבמה שלכם. שמחתי לענות.
  6. שלום לכולם, אני יתן את התגובה שלי ובמידה והלקוח ירצה יוכל להגיב. הלקוח הינו מיכאל קוקלינסקי תושב באר שבע שקנה את הרכב מאיתנו ולאחר לקיחת הרכב טען שהמזגן של הרכב לא עובד. הפנתי אותו למוסך מורשה לבדיקת התקלה. הלקוח נכנס למוסך ושם אמרו לו שהמזגן לא תקין.הלקוח פנה אלי והבהיר באופן ישיר שהוא דורש פיצוי על עוגמת הנפש ורכב חליפי עד יציאת הרכב מהמוסך למרות שיכל לקחת את הרכב ולחכות עד שיגיע המדחס החדש. על פי שיקול דעתי החלטתי להחליף ללקוח את הרכב (מה שהתברר כטעות) ואז הלקוח ראה שאנו "גמישים" יתר על המידה והחליט לדרוש עוד מעבר לכך למרות שהרכב הוחלף למחרת,וכן קיבל את הרכב עד לפתח דלתו. למרות כל זאת בשיא חוצפתו הוא מתאר אותנו כאילו לא היינו מספיק בסדר. כנראה הוא עובד לפי שיטה מסוימת(סחטנות) והטעות באמת נעשתה על ידנו.(החלפנו לו את הרכב) דרך אגב לא ידעתי על השירשור הנ"ל אך תודות ללקוחותי שכן יצאו מרוצים הם ענו לו וידעו אותי על כך.
  7. התשובה נמצאת בשאלה. הכוונה היא לפורד פיאסטה . ברכבי מיני זהו הרכב הפחות מיני. אשמח לתת תשובות ולייעץ .
  8. ניב שלום. לגבי האחריות אני אסביר ואומר שפורד העולמית נותנת שנתיים אחריות ודלק מוטורס מרחיבה לעוד שנה נוספת. לגבי המוניות במלאי אומנם אין לנו את המלאי שלהם אך יש לנו דברים מיוחדים כמו מוסטנגים ,פיאסטה ST, פורד רפטור(מסחרי),F-150 , פיאסטה ידנית ברמת גימור TREND ן, פיאסטה TITANIUM , מונדאו דיזל וכו' . אנו כרגע בתחילת דרכנו ולא מנסים להתחרות מולם אלא להביא דגמים מיוחדים ע"פ דרישת הלקוח. לגבי ההנחות ישנם רכבים שיש פער של 5000 ₪ כמו בפיאסטה האוטומטית וכמו כן מעבר להנחה ממקבלים רכב מאובזר יותר כמו בלוטוס,חלונות אחוריים כהים וכו'. לגבי היבוא האישי,אין ללקוח אפשרות למכור במשך שנתיים הלקוח נרשם יד שנייה והאחריות היא בערבון מוגבל שהלקוח נותן צ'ק ערבון . אנו לא עונים על אף אחד מהקריטריונים האלו. לשאלות נוספות אשמח .
  9. עדיין לא. להערכתי במהלך תחילת שנה הבאה לקראת 03.2014 .
  10. מוסטנג יש לנו במלאי קבריולט וקופה.גם ידני.ניתן להזמין כל דגם שתירצה. כמו כן הפלקס והאקספדישן ייובאו ע"פ הזמנה . לכל שאלה נוספת אני לרשותכם.
  11. כעיקרון אנו נוכל להזמין כל רכב . היחודיות שלנו תהיה בכך שנביא דגמים שאין אותם בדלק מוטורס. יש לנו הרבה מכשולים בדרך לפיכך נכון לעכשיו המנועים של ECOBOOST 1.0 עדיין לא אושרו לנו אבל אנו מטפלים ולא ירחק הזמן שנביא גם אותם.
  12. שלום לכולם. הרכב הנ"ל אכן הוזמן ע"י חברתנו. אני ממתין לקבל את המפרט של הרכב ע"מ לדעת את רמת הגימור וכן לתת את מחיר הרכב הסופי. אני קורא ולומד כל שירשור שנרשם וכמובן אתחשב בכך במחיר שיהיה ריאלי. אוכל לחדש שאנו מייבאים גם את הפיאסטה ST . פרטים בהמשך. אשמח לתת תשובה לכל שאלה או לקבל ייעוץ מכם. תודה מראש לכולם.
  13. שלום איתי, אנו מציעים את הפורד פיאסטה 1250 סמ"ק ידנית ברמת גימור "TREND" הכוללת : מושבים מפוארים,הגה מעור,בלוטוס מקורי,כסא מתכוונן,מערכת בקרת אקלים דיגיטלי,מחשב דרך,חלונות אחוריים כהים,פנסי ערפל,מראות וידיות בצבע הרכב. כל התוספות הללו לא מגיעים אצל "דלק מוטורס" בדגם האמביאנט. תוכל להתרשם מהרכב הנ"ל אצלנו בתצוגה. תודה.
  14. אנו מזמינים אותך להתרשם מדגמים שאנו מייבאים, פיאסטה חדשה.
  15. שלום לך, ראשית חשוב לדעת מה התקינה הישראלית דורשת על מנת להכניס את הרכב לארץ. כגון פנסים, לוח שעונים, וכו'. אני ממליץ לך לא לקנות רכב שלא ראית פיזית עם דוח טיפולים מלא. בהצלחה.
  16. בוקר טוב לכולם , ישנם אנשים שפותחים את הבוקר עם קפה ועוגיה ולא מחפשים את מי לתקוף הבוקר ( אלון !? ) . ברשותכם עם הזמן הקצוב שיש לי אענה לשאלותיכם : 1. אחריות היצרן ניתנת ע"י פורד העולמית למשך שנתיים בלבד,גם לדלק מוטורס, אך דלק מוטורס מרחיבה את האחריות למשך שנה נוספת. הלקוח, כמו שיוסי בדק וענה בשירשור הקודם לא מתעסק עם היצרן או המוסך ז"א מרגע שהרכב נמצא במוסך הוא מטופל בדיוק כמו של רכב שנקנה דרך דלק מוטורס.ללא שום דופי. 2. הרכבים נרכשים ישירות מהיצרן מאותו מפעל ( גרמני ) עם דילר שלנו שנותן את התוספות שאנו בוחרים . במידה והרכבים היו מגיעים ממקור אחר היצרן לא היה נותן את האחריות . לכל שאלה נוספת אני כאן לרשותכם .
  17. אלון , אתה נותן אינפורמציה שגויה ( בכוונה ??) . המוסך נותן את הפיתרון לכל בעיה באופן מיידי ולא משנה ממי נרכש הרכב . הלקוח ציין בפניך שהוא דיבר ישירות עם המוסך ועדיין אתה טוען שהוא לא הבין נכון . אם יש לך טיעונים כלפינו . תהיה כנה יותר ולא סתם לקשקש דברים לא נכונים .
  18. שלום יוסי, ברישום הקודם שיופיע ברישיון הרכב יהיה כתוב "החכר/השכרה", ותופיע כיד 2. בעת מכירת הרכב תצטרך להוריד את המחיר על פי הפרמטרים הנ"ל.
  19. באפשרותינו להביא לארץ פוקוס ST סטיישן. רצינו להתייעץ איתכם לגבי הרכב, האם לדעתכם זה רכב שיכל לעניין, כדאי להביא אותו לארץ? אם כן באיזה רמת גימור הייתם רוצים אותו? ובאיזה צבעים?
×
×
  • תוכן חדש...