Jump to content

איילון מוטורס

ספונסר לשעבר
  • הודעות

    199
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי איילון מוטורס

  1. לגבי הנסיעה יומיומית לי"ם לא הייתי חושב שנכון לך לקחת פיאסטה 1.25 מכיון שהוא לא מספיק חזק. המינימום שתצטרך בידני בדרך זו היא 1600 סמ"ק.
  2. קובובו, מזמין אותך לקבל הצעת מחיר עם טרייד אין על רכבך וכך תוכל לעשות חשבון אמיתי ולראות איפה העיסקה המשתלמת ?!
  3. אם אתה לא לחוץ על רכב אז בטח שכדאי לחכות מכיון שזה יהיה הרכב היותר נמכר בשוק עם מנוע 1400 סמ"ק. לגבי המחיר הוא עדיין לא סופי,בהמשך נדע.
  4. תתחדש בנצי, אני חושב שהמחיר של הביטוח גבוה במקצת,אם תרצה אוכל לבדוק לך מחיר זול יותר.
  5. שבוע טוב, אנו מביאים את הפיאסטה הידנית גם בנפח 1.4 סמ"ק ברמת גימור טרנד עוד חודש וחצי.
  6. שבוע טוב לכולם, הפיאסטה ST נמכרה כמו שידוע לכם אך עדיין לא סופקה מה שכן הוזמנה עוד אחת נוספת בצבע מיוחד אך לא אפרט מכיון שהקונה ביקש להפתיע אותכם.
  7. שבוע טוב לכולם, הפוקוס ST סופקה ללקוח וקיבלתי טלפון שהרכב הנ"ל קטלני ביותר ולא מאכזב כלל,מחכה לתמונות כמו שהובטח ע"י הקונה וחבריו.יש לציין שהלקוח לא חבר בפורום(חבריו כן) אך בן אדם שלימד אותי הרבה על הרכב הנ"ל. דבר נוסף שלמדתי שהפורום הוא רעשני ונותן במה להרבה אנשים שאין להם במה אמיתית וזה המקום שלהם לקשקש בלי הרבה אמת ומקצועיות.(נ.ב. אתם אומרים זאת) מעבר לכך יש מכם שפונים אלי אישית ומעדכנים אותי בפרטי על כל תגובה טיפשית כזו או אחרת וזה באמת מחמם את הלב למרות שאין להם אינטרס מסוים.בכל אופן זה מה שיפה בנו. שיהיה שבוע טוב לכולם.
  8. שלום לך, תוכל להגיע אלינו עם רכבך ולקבל הצעת מחיר אטרקטיבית לגבי קניה עם טרייד אין על רכבך. אשמח לענות.
  9. שלום מרק, בקטגוריה שאתה מחפש תוכל לבדוק אופציה נוספת כמו הפיאסטה 1.6 אוטומטית אשר מגיעה עם 6 הילוכים,מבחינת נוחות נסיעה ובטיחות מעבר ליונדאי,כמו כן העיצוב הפנימי ברמה גבוהה יותר. תוכל לבוא ולהתרשם אצלנו באולם תצוגה.
  10. אכן הפיאסטה מיוצרת בגרמניה. הדגמים הישנים יותר יוצרו בספרד.
  11. תוכל להגיע אלינו למקום ולהתרשם.אשמח לקבוע פגישה. דבר איתי במשרד.
  12. היי בנצי, אנו מוכרים את הדגם הנ"ל ברמת גימור "טרנד" ולא אמביאנט כמו של דלק מוטורס. האם היית אצלנו ? קבלת פירוט או הצעה מאיתנו ?
  13. לכל המעוניינים ישנה עוד פוקוס ST סטיישן בצבע שחור שאמורה להגיע. הצעות יתקבלו בברכה.
  14. פיאסטה ST החדשה 2014 נכנסה אלינו.
  15. בענין רכבי המיני תוכל להוסיף לרשימה את הפורד פיאסטה החדשה . הרכב המנצח מבחינת תחזוקה זולה,בטיחות ועיצוב לפי כל מבחני הדרך.
  16. איך הגעת למחיר של 30500 ₪ ? ע"פ מה הערכת ?
  17. יש התחלה לגבי שינוי,נכון לעכשיו 199 במקום 122 וזוהי רק ההתחלה לאט לאט נקבל הנחות יותר משמעותיות וזה יעבור ללקוח.הקניה של דלק מוטורס היא באלפים ולכן הקניה שלהם יותר זולה ועדיין המחיר ללקוח נשאר גבוהה לעומתנו.
  18. שלום אופיר, הרכב ישן מאוד ולכן תיקח בחשבון את הבלאי הגדול שיהיה לרכב כגון טיפולים וחלקים שאינם זמינים. צריכת הדלק ברכב הנ"ל היא 1 ל - 5 ,כמובן תלוי בצורת הנהיגה אבל זהו הממוצע האמיתי . לגבי המחיר 55000 ₪ זהו מחיר לשנת 99 הרכב צריך להראות כמו 2012 לא פחות. בכל זאת אנו היבואנים הרשמיים של פורד שמביאים בין היתר את הפורד מוסטנג לסוגיה השונים כמובן רכב פרטי חדש עם 0 ק"מ ואחריות יצרן מלאה(לא ייבוא אישי).
  19. נשמח מאוד לעמוד לשרותך ולהראות את הפיאסטה החדשה,ידנית ברמות גימור שונות. בכל שאלה נוספת אנו לרשותך.תוכל גם לקבל ייעוץ באולם המכירות שלנו.
  20. שלום יוני, ע"פ חוק הוא לא חייב לתת לך את תאריך הייצור אבל כמו שאמרו לך לפני כן לקוחותיי ,ע"פ מס' שילדה ניתן לדעת הכל גם ת.י. בהצלחה,
  21. ישנו גם את הפיאסטה החדשה אשר מגיעה ברמת גימור מעבר למה שדלק מוטורס נותנת כגון:בלוטוס מקורי,חלונות אחוריים מושחמים למניעת סינוור וכניסת שמש,מחשב דרך צבעוני,חיישני גשם,חיישני אורות ועוד במחיר אטרקטיבי.
  22. סה"כ "מחסום פסיכולוגי" בין 2013 ל 2014 כך שאם הגעת שבוע לפני 2014 כדאי להוציא את הרכב ב 2014 מכיון שתמכור את הרכב ישאלו בכל זאת מה השנתון ותמיד יעדיפו 2014 מאשר 2013 למרות שאין הבדל.
  23. פיאסטה ST בצבע אדום,מושבי ריקארו בצבע כחול ...
  24. כעיקרון הבעלות נעשית במשרד הרישוי וכנראה הטרייד אין יעביר את הבעלות ברכב . יש לשים לב להשלמת האגרה של הטסט מכיון שהרכב פטור ממס וברגע שעושים בעלות יש לשלם את החלק היחסי שנוצר עד לסיום תאריך הטסט .
  25. במקביל ישנו את הפיאסטה או הפוקוס ST אשר מנצחים במבחן הנהיגה. עכשיו ניתן להזמין במבחר גם סטיישן.
×
×
  • תוכן חדש...