Jump to content

מקס!

  • הודעות

    16
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי מקס!

  1. אז כההה הרכב הוא מאזדה 3 שנת 2010 כמו שנאמר .מנוע 1.6 דגם קומפורט הרכב עבר 7500 אלף קילומטר . עדיין באחריות בחברה לעוד שנתיים פלוס עלה לכביש ב יולי 2010 הרכב יד שניה! פרטי גם אני וגם היד הקודמת. היתה תאונה קלה שהוחלף פנס וכנף תיעוד של התיקון במוסך המרכזי.אין ירידת ערך ואין שום נזק לא שילדה ולא קצה שילדה. הרכב נראה ומריח אפילו כאילו אתמול הוא יצא מהחברה חדש לגמרי... מחיר הזדמנות עקב נסיעה ממושכת לחול שנתיים פלוס..מחירון 111000 דורש 100000 מחירון הזדמנות לחודש בלבד! לרצניים בלבד 0543138686 מקס
  2. שלום לכולם יש לי אאודי איי 3 שנת 98 אוטומט 1.6 עכשיו לתקלה...לפני כמה ימים הדלקתי את האורות של האוטו והכל נדלקת וכמה שניות ולאחר מכן נכבה...כל האורות בלוח שעונים לא עובדים לא מד הדלק ולא מד החום לא המד מהירות ולא מד הטורים...האורות בבורר אורות גם כן לא עובדים..וגם האור על הגיר עצמו וגם האור שיש במאפרה...חשוב לציין שהבורר הילוכים שנמצא על הלוח שעונים עצמו והבקרת אקלים שנמצאים על לוח השעונים גם כן כן עובדים!!!!אשמח עם מישהו יודע מה התקלה ויכול לעזור.. בדקתי את הפיוזים שנמצאים בצד הדאש וכולם תקינים..
  3. מצב מצוין מקורית לגמרי פרטים כאן http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicDetails.php?CatID=1&SubCatID=1&Expensive=&CarID=1456069&Code=787d140efab92b08dd4e6710ea39e1b5
  4. כמו שנאמר בכותרת סוזוקי דיאר שנת יצור 97. במצב מצוין. האופנוע משמש לנסיעות לעבודה וחזרה בלבד.. בהתאם לזה מורכבים על האופנוע צמיגי כביש+ארגז שניתן להוריד. לאופנוע יש איתותים+מראות. חשוב לציין שהכל עובד כגון:מד טורים+מד מהירות+האור שלהם. זה יחסית נדיר לסוג אופנועים הזה. הקילומטראז מראה 41 אלף קילומטר(לא יודע עד כמה זה אמין )!!!! כרגע נגמר הטסט ב 29.7.2008 אני מחכה שיגמרו השביתות ואני יעשה טסט! 0543138686 מקס!
  5. שנת 2001 צבע מיוחד... בולמים חדשים , האופנוע במצב תצוגה. הכל חדש. צמיגים חדשים ועוד.. 0577231774 דני www.yad2.co.il/Pic/200608/20/o1_4_2_5_20060820210847.jpg www.yad2.co.il/Pic/200608/20/o1_4_1_5_20060820210846.jpg
  6. דגם xt יד שניה מצב מצויין http://www.sharks.co.il/modules/NukeC30/imageads/1635.gif לפרטים הודעה פרטית
  7. 99-2000 חובה 4\5 דלתות
  8. יש אלפא סוד.. בחדרה צבא שחור.. הרכב נוסע יום יום.... צבא שחור נראה במצב מעולה..... לפי דעתי היא ממש שווה בדיקה..
  9. HEAD YUNIT: PANASONIC (CQ-C9800) 70*4 DVD-PRO AUDIO 3 מסכים קומפוננט:220W PANASONIC רמקולים אחורה 240 6*9 panasonic מגבר סאב של ORION מערכת אוזניות אלחוטית בהודעה פרטית לרצניים בלבד. הכל חדש לפני חודשיים +אחריות ותעודות
  10. הרכב שנת 1989 יבוא אישי מגרמניה משנת 96 בארץ.. ברכב מנוע הזרקה חדש עבר 5 אלף קילומטר. קלאץ חדש כולל קאבל קלאץ. ברקסים חדשים בדיוק שבוע ימים.. מצבר חדש נקנה לפני יומיים. מזגן חדש.. הרכב נוסע מצויןן.. גלגלים מגנזיום מקורי.. 195/55/15 מחיר מציאה. 0543138686 מקס
  11. פאסט שנת 89 יבוא אישי ..(המנוע הוא הזרקה ולא קרבורטורים)1.8 מ96 בארץ.. מנוע חדש עם אחריות לעוד חצי שנה כמו כן גם הקלאץ והגיר.. אין שום בעיות מכאניות נוסעת חלק.. מחיר מציאה!!! בפרטי. או אי סי קיו 158115863 תמונות באי סי קיו
  12. או לאי סי קיו 158115863 או בפרטי תודה מקס
  13. צבא כחול נראת במצב טוב.. כנראה במצב נסיעה... לכל המעונינים הרכב נמצא בכניסה לחדרה מכיוון כביש החוף.. לא ניתן לפספס הוא בדיוק אחרי הכיכר הראשונה בצד ימין במגרש ריק. עם מישהו רוצה עוד פרטים כמו טלאפון וכו.. שיצור קשר ואני אברר!!
  14. מקס!

    פורד קפרי

    הרכב הזה נמצא ברחוב אלופי צה"ל 36 חולון! ואני חושב שאפשרי ביותר להחזיר את הרכב לכביש.. מצבו יחסית טוב!
  15. לרכב שאני ראיתי היה כונסי אוויר בצדדים בדיוק כמו בקפרי האדומה שבתמונה שלך.. אבל הגג בצבע הרכב.. והפגושים באמת ניקל.. אז כנראה שזאת ה mk1 ואני לא מבין גדול בזה רק עכשיו התחלתי להתעניין!
  16. יכול להיות שזה גם mk2 מה לי ולמכוניות ישנות.
  17. ראיתי היום באחת החצרות בבניין בחולון.. את הרכב הזה עומד יש לו תאונה בחזית מכסה מנוע והצד קצת .. עקומים. כל השאר נראה ממש מצוין מבפנים נראת אחלה, הגה ספורט, ומגנזיום לא מקורי. הרכב נראה קמת מוזנח.. אז מי שמעוניין אני יכול לתת לו כתובת
  18. הפולו הנ"ל היא דיזל! ולא ג'יטיאי!! אני מכיר את בעל הרכב.. הספוילר באמת לא קשור אבל.... על טעם ועל ריח אין מה להתווכח!
  19. קונה בא לבדוק רכב!! כן אני רואה שיש לך צנרת.. מה עוד אמרת ששיפרת אוטו?
  20. לכל לכל מוסך פחחות שקרוב אלייך וזה יעלה לך לא יותר מ 200-300 שקל...
  21. אני מחדרה .. אני שמעתי על המקרה הבחור ב zx זה איזה ערס כבד.. שאין לו מה לעשות. ושחושב שיש לו לפחות אמפרזה טורבו! הוא תמיד מחפש על מה לריב..ועם כל אחד.. אנשים כאלה צריך פשוט לשמור מרחק מהם כי הם מחפשים רק מכות וחושבים שזה מה שיפטור תבעיות שלהם!
  22. יש בחדרה.. גולףmk1 שנת 90 יבוא אישי לבנה..האוטו במצב נסיע.. נוסעת אאליו בחורה פעם בשבוע אולי.. והיא רוצה לפי מה שזכור לי לפני 4 חודשים בערך.. 15 אלף.. אתה רוצה אני יכול לארגן מספר!!
  23. האוטו שנת 81.. יש קצת חלודה אבל לא משהו רציני.. גיר רגיל עבר 280 אלף.. דיברתי עם הבעלים הוא אמר שיש בעיה במנוע.. מחיר 1000 שקל בלבד.. מבפנים נראה פצצה כסאות ספורט מרופדים..
  24. אני מקס... מחדרה .. בן 17 וחצי נוהג על פסאט 1.8 טורבו יבוא אישי שנת 90... אוהב מכוניות... עוד מעט מתגייס.. מגיע המון למפגשים לרמת גן וכו!! בקיצור מושפע מכוניות ושיפורים!
  25. לי יש רשיון כמעט חצי שנה.. ועוצרים אותי כל חודש לפחות 3 פעמים!! ועל כלום סתם ככה! אני תמיד עם חגורה לא נוסע מהר(בעיר) לא מדליק פנסי ערפל .... וכל פעם נופל עליי שוטר חדש!!שחושב שהוא יפיל עליי משהו וירשום לי דוח!! זה מעצבן שכל פעם אתה צריך לעצור!!בלי שום סיבה!!רק בגלל שרואים שאני נהג חדש!!
×
×
  • תוכן חדש...