Jump to content

טל_פ

  • הודעות

    72
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי טל_פ

  1. אם הצלחת להניע עם מצבר של רכב אחר אז המצבר חלש/מת בפעם הבאה שתצטרך עזרה בהנעה סע להחליף מצבר
  2. אתה צריך לשפר את המיומנות ולא את הרכב. אין צורך ברכב חזק. אחרי שתעשה זינוק בעליה בסוף רחוב בלפור בחיפה (פעם היה שם שלט עצור בפניה שמאלה) עם פיאט 127 עמוס תוכל לעשות את זה עם כל רכב בכל מקום. שימוש בבלם יד בזינוק בעליה זו לא מילה גסה.
  3. התחלתי לקרוא מההתחלה והתעיפתי בקיצור - קנית רכב של ערסים אז אל תתפלא שהוא מושך ערסים. גם ההתבטאויות שלך לא משהו. אני בטוח שאתה חושב שרכב ישן שווה את הצבע החדש, הגלגלי מגנזיום, הספוילרים ועוד קשקושים שהושקעו בו אבל בסוף זה נשאר רכב ישן... שנה טובה
  4. ההילוך החמישי (הגבוה ביותר) משמש לנסיעת 'שיוט' שמשמעה נסיעה עם מעט גז מבלי לאמץ את המנוע ועם יכולת להאיץ לצורך עקיפה רגועה (עקיפה בכביש דו נתיבי).
  5. טל_פ

    צמיגי hifly

    התפיסה הישראלית הטיפוסית היא לשים צמיג ישן בתור ספייר. הגישה הזו שגויה מיסודה. אומנם על הספייר נוסעים הכי מעט אבל כשכבר נוסעים עליו ממש לא רוצים להתקע
  6. טל_פ

    הרכב מתחמם בעליות

    אתה מתכוון ברצינות? רכב בלי טרמוסטט זה כאילו שהטרמוסטט פתוח כל הזמן. כשהמנוע חם זה לא משנה. הבעיה בחוסר טרמוסטט היא כשהמנוע לא חם ולא מגיע לטמפרטורה הרצויה, שריפת הדלק לא נקיה ויש בזבוז דלק.
  7. אם החמישי אתה לא מצליח לעלות מהירות עדיף שתישאר ברביעי, תוריד טיפה גז, גם תיסע במהירות החוקית וגם תחסוך הרבה דלק
  8. רשלנות תורמת ואשם תורם זה קשקושים של חברות הביטוח שמנסות להתחמק מאחריות ותשלום. החוק קובע כי רכב א' צריך לעצור ולתת זכות קדימה בצומת. אם רכב א' לא נתן זכות קדימה ונגרמה תאונה אז הוא אשם. אין שאלה בנושא. "התקדם לאט", "התקדם בזהירות" וכל הקשקושים הדומים האחרים פשוט לא רלוונטיים.
  9. נראה שצריך לעשות ראש מנוע. ואתה חושב שמי שיקנה את הרכב לא יראה את הבעיה ?
  10. זה יכול להיות כתוצאה מתקלה, כפי שתואר, אשר גורמת לאור בלם להיות דלוק באופן קבוע. יש גם מערכות אשר מדליקות את אור הבלם כאשר מורידים את הרגל מהגז, גם אם טרם נלחצו הבלמים.
  11. המיסים מחושבים על כל תכולת החבילה, כולל המשלוח. זה שיש שם שני פריטים זה ממש לא משנה. תמיד עדיף לשלוח חבילות באמצעות הדואר ולא באמצעות חברות שילוח (UPS וכו') משום שחברות שילוח תמיד מעבירות את החבילה במכס. חבילות אשר נשלחות בדואר עוברות מדגמי (חבילות גדולות יעברו תמיד). על החבילה צריך לציין את התכולה (בגדים, תקליטים, ספרים....) והמחיר ואם מדובר במתנה אז צריך לציין GIFT.
  12. הייתי מציע לך אולי להישאר במזדה אבל לרדת שנתון או שניים מה שבהחלט יכול לתת לך כסף מיידי וגם הביטוח הופך להיות זול יותר (אם כי לא בצורה מאוד משמעותית). יחד עם זאת יש התקנת ברכב מערכת גז. שימוש בגז נותן חיסכון כספי, במיוחד לאור העובדה שאת נוסעת די הרבה. במכירת הרכב את לא תקבלי בחזרה את כל ההשקעה במערכת. ספק אם תקבלי חזרה חצי ממנה. לא בטוח ששווה לך בכלל לעשות החלפה כלשהי משום שהרווח הכספי המיידי עלול להתבטא בהגדלת ההוצאה בשוטף.
  13. טל_פ

    סיטרואן C4

    נשמע שהרכבים עשו הרבה קילומטרים. מעל 30K בשנה
  14. ה"פול" מיועד לאלו אשר שום חברה לא מוכנה לבטח אותם. הביטוח יותר יקר מכל הצעה שתתקבל מחברת ביטוח. כמו שאני מבין הבקשה היא לאפשר שימוש ברכב בסופי השבוע בלבד ע"י נהגים צעירים - חיילים אשר במהלך כל השבוע אינם נמצאים בבית
  15. שכחת לציין שמדובר בדיזל. דיזל ידוע כצורך פחות דלק מבנזין. יש גם מכוניות בזבזניות שעושות 1000 קמ על מיכל פשוט כי יש להן מיכל ענק. להוריד דלתות, כמו שהוצע, זה טעות בגלל שהאוירודינמיקה תהיה גרועה בהרבה
  16. אתה טוען שהוא עושה 1:24 ?
  17. גם אם מדובר בחניה פרטית לא מותר לעשות בה מה שרוצים (למרות שיש כאלו שחושבים אחרת) - אסור לדוגמה לבנות שם עוד חדר לבית. גם בניה של חניה מקורה דורשת אישורים, בדיוק כמו שנדרש אישור לבניית פרגולה אפילו אם מדובר בבניית פרגולה במרפסת. אסור אפילו להפוך את החניה הפרטית למגרש גרוטאות. החוק אפילו מאפשר לרשות המקומית להיכנס לשטח הפרטי לצורך סילוק מטרדים ופינויים ולחייב את בעל המגרש בעלות. החניה המדוברת, כמו שהבנתי, בוודאי אינה חניה פרטית אלא חניה משותפת אשר חולקה בין הדיירים. בחניה שכזו בוודאי שלא ניתן לעשות מה שרוצים. ולעניין האחרון, אליו הגבתי קודם - אסור להפוך רכב למחסן.
  18. שים לב שמדובר ביד 3 ולא יד 2 (כתוב 2 ידיים קודמות) הרבה טועים. היד הראשונה היתה השכרה. אבל בסה"כ חברות ההשכרה מטפלות טוב בכלי רכב שלהן. סה"כ 88,000 ק"מ לשנת 2008 זה לא רע בכלל, במיוחד לאור העובדה שהיד הראשונה היתה השכרה.
  19. אני נוסע עם הדייהו הישן שלי (גיר ידני) ממעלה אדומים לאילת וחזרה על מיכל דלק (42 ליטר)
  20. אסור להפוך רכב למחסן
  21. כמו שאני הבנתי כדי לגרוט רכב הוא חייב להיות עם רישיון בתוקף. לפחות מניסיון שלי לפני הרבה שנים ברגע שהרכב הורד מהכביש אתה פונה למשרד הרישוי ומקבל חזרה את החלק היחסי של הרישיון. אותו דבר לגבי ביטוח החובה.
  22. אני לא הייתי הולך על רכב חדש, שכן ירידת הערך בשנים הראשונות היא הגבוהה ביותר. ב 4-5 שנים אתה יכול לאבד בקלות 25-30K, גם ברכבים הזולים. המשמעות היא כ-500 ש"ח לחודש ירידת ערך. כן הייתי מנסה להתקדם קצת בשנים ל 2007-2008 בכדי שלא להיות עם רכב מאוד ישן, שסביר להניח שיתחיל לגלות סימני שחיקה ועייפות, בעוד שנים מעטות.
  23. טל_פ

    זיהוי גלגלי מגנזיום

    אם זה על טנדר סובארו זה כנראה של טנדר סובארו, לא? או שלא ממש הבנתי את השאלה...
  24. אני מניח שהתשובה כבר לא ממש רלוונטית משום שהוא כבר נסע עם הדוד מרוסיה כמלווה. אבל איך הוא הגיע לנתב"ג בלי מלווה? האם רשיון נהיגה מרוסיה תקף בישראל? יש מדינות אשר בהן ניתן לנהוג עם הרשיון הישראלי (החדש) אבל יש מדינות שנדרש להוציא רשיון בינ"ל
×
×
  • תוכן חדש...