גם וגם, המפתח זו רק תוספת נחמדה אבל העיקר שלא ימצא אותו ולא יבין מה הבעיה, הרכב של חבר משנתון ישן, ככה שיוכל גם להווצר רושם שהרכב אינו תקין ואינו מניע.
לגבי העניין של ''לקצר את החוטים של המתג'', שם אני הולך להיות עוד יותר יצירתי והולך להעביר את החוטים למתג משני כיוונים שונים, ככה שבלי המתג הם לא יגיעו אחד לשני, נשמע מסובך? זה בקטנה, מה שכן מדאיג אותי והשאלה שלי לא נענתה מתחילת השרשור ע''י חשמלאי מומחה היא: האם אני צריך לקנות חוטי חשמל מיוחדים על מנת להעריך את החוטים של ההצתה?
שמעתי שיש שם חוטים מיוחדים ואם משתמשים במוליך אחר יכול להיות בעיה והרכב לא יניע.
מישהו שמבין?