Jump to content

avil84

  • הודעות

    486
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי avil84

  1. זה שהוא ישן יותר זה אומר שהוא פחות טוב .... כמו עם הסט קומפוננט שיש לי כרגע באותו אותו סט של 2005 הוא פחות טוב מה2004... ואם ההבדל הוא 60 דולר עדיין ללכת עליו?
  2. מישהו ?.....
  3. לי יש תסט של קיקר סדרה K אחלה סט אני מרוצה ממנו מאוד... אהבתי אותו יותר מהמורל דוטק
  4. הבעיה היא שעוד לא החלטתי על איזה סאב ללכת ואם אני ילך לחנות אני לא יוכל לשמוע סאב ולקבוע מה הכי מתאים לי כי המגבר לא יזיז את הסאב בצורה הכי טובה שלו.... ועוד משהו בקשר למגבר גם ה1205D וגם ה1800D מגיעים ב2 אום ל900 RMS אז תכלס אני לא צריך יותר מה1205D כי אין מצב שאני יפעיל את המגבר על 1 אום מבחינת החשמל ברכב נכון?
  5. הS12L5 זה סאב מרובע אבל לא חשוב ... שאלה אחרת כרגע יש לי מגבר של JBL 67*4 2 ערוצים מחוברים לקומפוננט ו2 מגושרים לסאב כרגע זה הP1 של רוקפורד השאלה היא אם אני יכול לקנות עכשיו סאב ולשרוד איתו חודש וחצי עד שדודה שלי תחזור מחו"ל או שהסאב יעשה נזק למגבר שיש לי כרגע? או שהוא לא יזיז בכלל סאב חזק...?
  6. avil84

    סאב רוקפורד

    הקפצצצצצה אני גמיש לא כל כך ממהר למכור אז תנו הצעות ואנחנו נסתדר כבר....
  7. קלריון וכמה הוא יכול להשיג את S12L5?... זה סדרה אחת פחות מה L7 לא? אני עדיין בראש שבסאבים אין על הקיקר וההתמחות שלהם זה בסאבים
  8. מה זה קומפ וי אר 2 חשבתי שיש רק סוג אחד שלו והגדלים הם שונים.....15 12 10 8 אינץ לא עדיף לי לקנות שם תמגבר ותסאב פה.... המגבר הזה אם אני יקנה אותו בארץ יעלה לי לפחות 3000 ש"ח וסאב יעלה פחות הסולו באריק של קיקר עולה L5 יעלה בסביבות ה2000
  9. מה המחירים שלהם בערך?
  10. המגבר אני מקבל אותו מתנה אני לא מוציא עליו כסףףף.... הסאב אני הולך לקנות .... התקציב שלי לא כל כך גבוהה אבל צריכים להיות דברים טובים במחירים האלה ... וכמה עולה הקיקר הL7?
  11. מהארץץץ
  12. אוקייי לאחר שנבחר המגבר 1800D של היפוניקס....... על איזה סאב אתם ממליצים לי ..... אני רוצה סאב חזק ומדוייק עד סכום של 1300 ש"ח
  13. אני רוצה לקנות מגבר שגם אם אני יחבר לו 2 סאבים עוצמתיים שיחזיק אותם ולא שאני יצתרך להשתדרג אחריו ... אהה ודרך אגב מה ההבדל בין המגברים השחורים שלהם למגברים הכסופים?
  14. יש לי כמה שאלות לפי מה שאתם אומרים במחירים האלה הכי שווה זה ההייפוניקס..? דבר שני יש כמה דגמים שלהם שאני מתלבט בינהם וההבדלים בינהם במחיר הם לא כל כך משמעותיים 1 http://www.sonicelectronix.com/item_3533.html 2 http://www.sonicelectronix.com/item_4096.html 3 http://www.sonicelectronix.com/item_3546.html 4 http://www.onlinecarstereo.com/CarAudio/ProductDetail.aspx?ProductID=14111 זהו עכשיו במחירים האלה אלו המגברים הכי אטרקטיביים?
  15. תודה על ההצעה.... אין לי 100 דולר שאני יכול להוסיף התקציב עומד על המקסימום של ה280 דולר אם זה היה הכסף שלי שקונה הייתי נותן עוד 100 דולר אבל המגבר הוא מתנה מדודה ואני לא רוצה להסחף בכסף....
  16. איבייי זה לא אתר של יד שנייה? והבעיה היא שאני לא יודע יש לי המון מבחר ואני לא יודע מה לבחור..
  17. קראתי בנושא אבל לא הגעתי למסקנה סופיתתתת.... עכשיו יש הרבה מגברים במחיר שאני 280 דולר הבעיה היא איזה לקחת אני מבקש סך הכל שתמליצו לי על מה ללכת כי אני הלכתי שם לאיבוד..... ואם אפשר תנו גם קישור לאתר בחו"ל שאני יוכל לראות תמחיר ואת המגבר עצמו תודה...
  18. אתה יכול לתת קישור אולי...? ולפי מה שאמרת המגברים של אחיך מוציאים 1200 RMS והדגם שאני נתתי מוציא 1800 זה לא אומר שהוא יותר חזק? אההה ודרך אגב ביררתי כמה עולה מגבר של הכליף דיזיין בארץ ואמרו לי 4500 ש"ח
  19. אתה אומר שהמגבר של ההיפוניקס חזק יותר טוב מהקליף דייזין? כי כרגע זאת ההתלבטות שלי... מה איכותי יותר?
  20. או http://www.onlinecarstereo.com/CarAudio/ProductDetail.aspx?ProductID=13291 או http://www.onlinecarstereo.com/CarAudio/ProductDetail.aspx?ProductID=14111 או http://www.onlinecarstereo.com/CarAudio/ProductDetail.aspx?ProductID=15086 מה אומרים על המגבר הזה הוא שווה או שיש דברים יותר טובים במחיר הזה?
  21. 1000 ש"ח אבל אתה יכול לתת לי סאבים שעולים קצת יותר כי אני משיג הכל במחיר של היבואן ולא כמו בחנות עם רווח לדוגמא הקומפ וי אר 720 ש"ח במקום 900
  22. אני קונה תסאב בארץ במחיר מוזל של יבואן עוד לא החלטתי איזה סאב אבל אני רוצה משהו חזק ולא כמו הפיוניר שיהיה מרוח אני אוהב תדיוק....כרגע יש לי מגבר נורא חלש לסאב ובגלל זה גם ככה אני יביא מגבר רציני מחו"ל המגבר כרגע נותן לי אולי 120 RMS בגישור....
  23. אני רוצה סאב מדוייק אבל עוצמתי אני עדיין לא החלטתי איזה אבל את הקניה של הסאב אני מעדיף לקנות אחרי שיהיה לי כבר מגבר בתוך האוטו שיגביר אותו
  24. טוב אז ככה דודה שלי נוסעת לחודש לחול ואני רוצה שהיא תביא לי מגבר מונובלוק הסכום המוקצב הוא 250 דולר.... תנו לי הצעות + אתרים שאני יכול למצוא את המגבר שאתם מציאים..... הסאב שכרגע יש לי יוחלף ויותאם למגבר שאני יביא..... תודה מראש אבירם...
  25. ההודעה הועברה לייעוץ ולא למדור הלמכירה
×
×
  • תוכן חדש...