הבעיה היא שעוד לא החלטתי על איזה סאב ללכת ואם אני ילך לחנות אני לא יוכל לשמוע סאב ולקבוע מה הכי מתאים לי כי המגבר לא יזיז את הסאב בצורה הכי טובה שלו....
ועוד משהו בקשר למגבר גם ה1205D וגם ה1800D מגיעים ב2 אום ל900 RMS
אז תכלס אני לא צריך יותר מה1205D כי אין מצב שאני יפעיל את המגבר על 1 אום מבחינת החשמל ברכב נכון?