Jump to content

קצת משוגע

  • הודעות

    83
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי קצת משוגע

  1. אני מחפש רכב משפחתי בליסינג דרך העבודה, שיהיה קבוצה 2. אני יודע שהרוב בשוק אוטומטיות, אבל אני לא סובל אוטומט (מה לעשות, קצת משוגע... לא אוהב שמשהו אלקטרוני מחליט בשבילי, שלא לדבר על הביצועים וצריכת הדלק) ולכן אני מחפש ידנית. ביצעתי נסיעת מבחן על המגאן סדאן הידנית ומאוד אהבתי, אבל לצערי בכל חברות הליסינג - אם כבר מסכימים לדבר על הידנית (התגובה הנפוצה שלהם היא "אז למה שלא תיקח קורולה/מזדה 3 וכו'") דורשים עליה מחיר מופרז יחסית לאותו דגם באוטומט - בערך כמו מכונית מנהלים (מזדה 6). דרך אגב, בבאדג'ט אפילו הסבירו לי שעל הדגם הידני הם לא מקבלים הנחה מהיבואן ולכן מגלגלים את זה עלי - כששאלתי בקרסו הם טענו שלהד"ם והם נותנים אותו מחיר לאוטומט ולידני, ולכן ברור שמישהו כאן משקר. אי לכך, השאלה מתחלקת לשני חלקים: א. האם יש רכב משפחתי 1600 ידני אחר בקבוצה 2? ב. האם מוכרת לכם חברת ליסינג שתתמחר את המגאן הידנית בצורה סבירה (במחיר דומה למזדה 3/סיטרואן C4/ מגאן אוטומט)?
×
×
  • תוכן חדש...