Jump to content

מבחני Joom

  • פוסטים
    3
  • תגובות
    6
  • צפיות
    4,596

אודות הבלוג

שלום לחברי הפורום.

 

אני לא יודע כמה מכם מכירים את האפליקציה/אתר Joom אבל מדובר באתר סחר אלקטרוני בינלאומי, במתכונת מוכרת. גם אני לא הכרתי, עד שהתברר שיש לי מכר שעובד בצוות התמיכה הישראלי של האתר. כן, יש להם דסק ישראלי, שעוזר לישראלים, בעברית. 

נחמד.

בשבילי זה פותר חלק גדול מחוסר הוודאות לגבי השירות שאפשר לקבל, וכבר רכשתי לעצמי כמה מוצרים דרכם.

 

מפה לשם, עלה לי רעיון לשיתוף פעולה בין קהילת CarsForum לאתר, והעברתי הצעה, דרך איש הקשר שלי, שאני (עם קצת עזרה) אבחן מוצרים לרכב, אפרסם ביקורות בפורום, וגם נוכל לצ'פר את באי הפורום בקוד הנחה.

זה להתחלה.

 

אז זה מתחיל כך. אני קיבלתי לבחינה מספר מוצרים שבחרתי. חלקם שימושיים, חלקם משעשעים, להתנסות. אני אבחן ואכתוב את חוות הדעת שלי ברשומת בלוג ייעודי. בנוסף נוכל להתקשקש על המבחנים הללו בשרשור הזה. המבחנים יהיו מתמשכים (יענו אונגויינג), כך שאני אוסיף עוד מהניסיון, ככל שהזמן יעבור.

 

מכאן והלאה, הכל פתוח, ואשמח לשמוע הצעות ומחשבות שלכם לגבי המבחנים הללו,  אילו מוצרים תרצו שננסה, וכמובן, תוכלו להשתמש בקוד הנחה, להוסיף חוויות קנייה שלכם, ו… נראה מה עוד אפשר לעשות בשיתוף עם Joom.

 

גילוי נאות:

כאמור, יש לי שם קשר אישי/חברי (לא משהו בדרג גבוה). את המוצרים שקיבלתי בחרתי אני וקיבלתי תמורת כתיבת הביקורת. אני לא מעביר את מה שאני כותב לאישור, ואין עלי שום הגבלות מצד Joom (בוודאי שלא מצד carsforum), נהפוך הוא, האתר מעודד ביקורות משתמשים. אני לא מעודד אף אחד לקנות שומדבר, רק מתאר את חווית השימוש שלי, ואין לי שום טובת הנאה אם אתם רוכשים באתר, עם או בלי קופון, את המוצר שכתבתי עליו או מוצר אחר. אני לחלוטין עצמאי מ-Joom.

אם יהיה איזשהו שינוי באופן בו מתנהלים הדברים, אני אדווח. 

יאללה, בלאגן.

Entries in this blog

מתקן שאיבה הר מנורה - מתקן וואקום למצלמה/סלולרי

טוב, נו, זה לא בדיוק מתקן לרכב, אבל זה סוגשל. זה מתקן עם חיבור הברגה סטנדרטי, שאפשר גם למקם אותה על החלון של הרכב, בעזרת מנגנון וואקום. המטרה היתה להסריט כל מיני מוצרים שאולי אצטרך להסריט, וגם יוכל לשמש מין מתקן אוניברסלי לסלולרי בכל רכב שהוא, עם כל סלולרי.   https://www.joom.com/en/products/5e9858c98b2c370101a899b3   קודם כל, אפשר וצריך להתלהב מנפלאות התרגום האוטומטי לעברית. Suction Cup Mount הפך ל-"שאיבה הר מנורה". ממש שירה. כמה נפלא. אם אתם אשכרה רוצים

falou

falou ב מבחני JOOM

מצלמת דרך ב-105 ש"ח, שלא ספיקינג אינגליש, קצת מרמה, אבל די עובדת (חלק א')

דף המוצר: 1080P Full HD Screen Car Dashcam Camera G-Sensor Motion Detection Loop Recording WDR Night Vision Dashboard Camera Car Driving Recorder   מחיר הקנייה: 105 ש"ח (משלוח כלול) זמן אספקה: כשבועיים   נו. ביקורת מצלמת DVR זולה, עם שם כמו של חאליסי של עולם ה-DVR.   בואו נתחיל מהפרט הכי מעניין, מה שעל הקופסא, זה לא מה שאתה מקבל בפנים.  על הקופסא כתוב בפשטות: Dual Lens Vehicle BlackBOX DVR. יענו, שתי עדשות. אתה לא מקבל שתי עדשות. אתה כן מקבל בדיוק מה

falou

falou ב מבחני JOOM

תצוגה עילית במבחן - לנסות להרגיש כמו טייס

תצוגה עילית. אהה…  הילד שהייתי ישר רואה בעיניו מטוסי קרב, כוונות מתרוצצות באוויר ונתונים מרחפים מול העיניים, כאילו קסם. אז אם אפשר לקנות תצוגה עילית לאוטו ב-145 ש"ח, מה… לא נקנה?! בטח נקנה.   הקקטוס מגיעה ללא מד טורים. בגירסת הטורבו, המנוע נהנה (או סובל) מאופן פעולה די דיזלי. יענו, סחיבה טובה ומומנט בריא מטורים נמוכים ורעש והעדר מחץ, ככל שמגיעים לטורים גבוהים, כך ממש אין סיבה להגיע לשם. צרף לזה הילוך שני ארוך, שאפשר גם להתחיל איתו נסיעה בקלות, שאחריו הילוך שלישי גם ארוך, ויש

falou

falou ב מבחני JOOM

×
×
  • תוכן חדש...