Jump to content

ברוך ש

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ברוך ש

  1. אודה למומחים מה בעניין ABS וירידה לשולי העפר כאשר הגלגלים הימניים בעפר ו/או במקרה שכל 4 הגלגלים על משטח עפר האם יש לבלום בכל הכוח כדי להפחית מהירות מיידית או שתהיה בדיוק אותה בעיה ללא מע' ABS והרכב יאבד שליטה בשני המקרים אם כך מה היעילות של ABS בדרך עפר תודה
×
×
  • תוכן חדש...