Jump to content

Yoavs8

  • הודעות

    80
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Yoavs8

  1. חח אני לא מצליח להעלות את התמונה אבל כעיקקון כל הרכב פשוט לבן בלי הפלסטיקים השחורים מסביב לרכב
  2. שלום יש לי מגאן 2008 שקניתי לא מזמן ,ורציתי לשאול אם יש אפשרות כזאת לצבוע את המגנים השחורים בלבן ,כדי שכל האוטו יהיה בלבן ,אם כן כמה דבר כזה עולה בערך ואם זה יפגע במכירת הרכב בעתיד? זה אמור להיראות ככה
  3. אתם מדברים על אם שווה או לא אין ספק שכן אבל זה שהם שוללים כל דבר באוטו.
  4. קודם כל לדעתי המחיר ממש מוגזם, בסביבות ה500 שקל על בדיקה. במשך חצי שעה בלחץ בלי טיפת עבודה פיזית קשה,דבר שני בן אדם שרוצה למכור רכב, מרגיש שעולמו חרב כאשר הוא לוקח את הרכב לבדיקה עם קונה,לפי הרשימה שמקבלים שום דבר אינו תקין האוטו צריך לרדת מהכביש, ועדיף לך לצבוע אותו בכחול ולזרוק אותו לים. עכשיו מה שמוזר שכשאתה לוקח את הרכב למוסך מורשה עלות הבדיקה 250 שח בלבד, ופתאום הרכב נראה לך במצב מעולה עם פה ושם תיקון קטן אבל רכב במצב טוב. אז איך אתם מסביריםם את זה הם מכוני הבדיקה פשוט מכסים תחת ודואגים לעצמם. עזבו את העניין שהם לא אחראים לשום דבר שקורה לאוטו אחרי הקניה הם הורסים את הרכב ואת האמינות שלו ורושמים ששום דבר לא תקין זה פשוט הזוי!
  5. טוב אז אחרי ששאלתי על הפיגו וגיליתי שיש הרבה תלונות עלייה ומכיוון שאני סטודנט אין לי יותר מידי כסף להוציא על טיפולים וכאלה חשבתי ללכת על רנו מגאן יש אחת 2008 במחיר טוב 25k עם 110 אלף קמ וספר טיפולים מסודר רק במורשה,השאלה אם צריך לקחך את הרכב לבדיקה כי שמעתי שברנו זה לא כל כך עוזר אז קודם כל מה דעתכם על הרכב?אוטומט 1600 דגם הביזנס הפשוט יד שנייה אחרי ליסינג
  6. במידה וזה סוחר עדיף להמנע?שאלתי אמר לי שהוא אדם פרטי אבל היה נראה לי קצת חשוד
  7. מה יש לאן להוריד אותו במחיר מה אומרים?
  8. עשיתי קצת מחקר על הרכב קראתי על כל מיני תופעות שקצת קורות הרבה אז רציתי לדעת האם באמת הרכב עד כדי כך לא אמין ולא מומלץ?מדובר על דגם one line pk 1.4 ידנית שנת 2008 נראית שמורה יד ראשונה ליסינג מחירון 33000 112 אלף ק״מ הוא דורש 28000 מה המחיר קנייה מומלץ?
  9. הפיגו היא יד שנייה אחרי ליסינג מנוע 1400 112 אלף קמ הוא דורש 28000
  10. הבעיה בלנסר שהיא אוכלת הרבה דלק ויש לי משו כמו 17000 ק״מ בשנה
  11. מישהו?
  12. ציטוט: טוב אז ככה רצוי שיהיה רכב די אמין חשוב מאוד שיהיה יחסית חסכוני יש אפשרות לידני בשנה די מתקדמת 2005+ אני אתן לכם כמה דוגמאות שיש לי: רנו מגאן 2008 מאה אלף ק״מ 26000₪ ,פיגו 206 ידנית 2008 27000₪ ,דייהטסו yrv 2005 23000₪
×
×
  • תוכן חדש...