קודם כל לדעתי המחיר ממש מוגזם, בסביבות ה500 שקל על בדיקה. במשך חצי שעה בלחץ בלי טיפת עבודה פיזית קשה,דבר שני בן אדם שרוצה למכור רכב, מרגיש שעולמו חרב כאשר הוא לוקח את הרכב לבדיקה עם קונה,לפי הרשימה שמקבלים שום דבר אינו תקין האוטו צריך לרדת מהכביש, ועדיף לך לצבוע אותו בכחול ולזרוק אותו לים. עכשיו מה שמוזר שכשאתה לוקח את הרכב למוסך מורשה עלות הבדיקה 250 שח בלבד, ופתאום הרכב נראה לך במצב מעולה עם פה ושם תיקון קטן אבל רכב במצב טוב. אז איך אתם מסביריםם את זה הם מכוני הבדיקה פשוט מכסים תחת ודואגים לעצמם. עזבו את העניין שהם לא אחראים לשום דבר שקורה לאוטו אחרי הקניה הם הורסים את הרכב ואת האמינות שלו ורושמים ששום דבר לא תקין זה פשוט הזוי!