אז ככה התחלתי לחפש רכב לאחי,הייתה לו רנו מגאן במשך 4 שנים והוא מאוד מרוצה ממנה אבל אמרתי לו שהגיע הזמן להתחדש,החלטנו לחשוב על הגרנדה פונטו שהוא די בטיחותי בעיקר חסכוני שזה טוב ושמענו דברים טובים,אז רתיתי לברר איך היא מבחינת אמינות האם יש לה בעיות מסויימות שצריך לשים לב אליהן,ואת העזרה שלכם אם אתם מכירים אחת שמורה למכירה,או יכולים לעזור לי לחפש אחת כזו ?