שלום שלום,
גיא מאשדוד, בן 27, נשוי + ילדה
יש לי סובארו גראנד לאונה 1996 שמורה מאוד (לפחות הייתה שמורה עד שעברה אליי..)
קניתי אותה כשהיה לה 70,000 נראה לי..
לא ממש מבין ברכבים
אני פה בשביל ללמוד ולייבא ולמכור חלקי חילוף למי שמעוניין.
יאללה, שיהיה בהצלחה