Jump to content

isrhammer

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של isrhammer

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. קיבלתי את הרכב שלי שמור חבל"ז (סובארו גראנד לאונה 1996 עם 70,000), עכשיו היא נראית כמו הצרות שלי, גם בזכות העצים הנחמדים. תודה רבה על העצות של הפלסטלינה, יחסוך לי הרבה כאב לב..
  2. במקום לנסוע בימין ולעקוף כל פעם, פשוט נוסעים על השמאלי ולא צריך להתעסק בעקיפות. צריך לעשות רפורמה בכביש, מי שלא נוסע לפי החוק, לפנצ'ר לו את הגלגלים
  3. שלום שלום, גיא מאשדוד, בן 27, נשוי + ילדה יש לי סובארו גראנד לאונה 1996 שמורה מאוד (לפחות הייתה שמורה עד שעברה אליי..) קניתי אותה כשהיה לה 70,000 נראה לי.. לא ממש מבין ברכבים אני פה בשביל ללמוד ולייבא ולמכור חלקי חילוף למי שמעוניין. יאללה, שיהיה בהצלחה
×
×
  • תוכן חדש...