Jump to content

roygtimk5

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של roygtimk5

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אכן זה הרכב שלי בתמונה אני מטפל אצל יעקב ואני בתחום הזה המון שנים כתחביב ומבין בחומרים ובעולם הדייטלינג(ממש לא פרסומת סמויה) אני יכול לציין שהחומרים והעבודה הם באמת ברמה כמו שרואים בחול המקום מאוד מסודר נקי ופדנטי ברמות שאין פשרות תודה ויום טוב
  2. אני יכול להגיד שהרמה בסטודיו של אלטר זה רמה של חול ללא כל ספק המקום בית מרקחת עם חומרים הכי איכותיים של POLISH ANGEL העבודה מיקצועית ברמה ללא פשרות אין כזה בן אדם מיוחד יחיד ומסודר. ממליץ בחום בימיוחד עם החומרים שהוא עובד איתם ברמה כמו SWISS VAX אם לא יותר מושלם פשוט מושלם ממליץ בחום תודה
×
×
  • תוכן חדש...