אופסשםמשתמש
-
הודעות
65 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי אופסשםמשתמש
-
הגשתי בקשה לפני כמה ימים לרשיון רכב זמני (הזה של ה48 שעות) בשביל ללכת לעשות טסט עדיין לא קיבלתי תשובה של אישור/דחיה , תוך כמה זמן אמורים לקבל תשובה לדבר הזה ?
-
רכב מאוד מתקשה להניע אחרי עמידה של 12 שעות ואחרי זה מניע בקלות
אופסשםמשתמש פרסם הודעה בנושא של אופסשםמשתמש בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מצטבר בן 3.5 שנים (מוטבע עליו 03/18) מה הבדיקה אמורה להראות ? יש לי וולט מטר .. כרגע אם אניע אותו, יניע בקלות כי נסעתי עליו לפני שעה, האם לחכות למחר בבוקר שיתפרק קצת ? -
היי יש לי גולף 2008 TSI אתמול נסענו, היום בקושי הצליח להניע, לקח כמה פעמים ובסוף הניע. אחרי שהניע ועמד מונע כמה דקות .. כיביתי וכבר היה קל להניע, אותו דבר בדיוק קרה אתמול לא דולקת נורת מצבר. לכמה דקות נדלקה נורת הגה כוח, ואז נכבתה אחרי נסיעה קצרה לפי האתר של פלסווגן זה גם מעיד על מתח נמוך (להבנתי ) : https://www.volkswagen.co.uk/en/owners-and-drivers/my-car/warning-light/power-steering-system-yellow.html אשמח להתייעץ , האם פשוט להחליף מצבר ? או שמה כדאי לקחת אותו למוסך (רון) ?
-
את האמת אני חייב להודות שאני מכוון לרמת גימור הנמוכה ביותר .. אני מנסה להמנע מהגג הנפתח .. יש לי כרגע גג נפתח בגולף וכל פעם שאני פותח אותו, אני סוגר אחרי דקה מהשמש הנוראית בארץ אני חושב שזה קונספט נחמד ומגניב לסוע איתו בדולומיטים באיטליה, אבל בישראל כל מה שתקבל זה מכת חום. גם שמעתי שמועות שאפילו כשגג סגור , זה קורן חום בצורה לא נעימה ומבודד פחות טוב מהגג הרגיל שיש ברכבים
-
בטיחות חשוב לי במובן של מבחני ריסוק לא מעניין אותי שמירה על נתיב ובלימה אוטונומית. אני נוסע שנים בלי זה ולא מרגיש מחסור. היה נחמד "זחילה בפקקים" אבל הבנתי שיש לשניהם. עשיתי רק על הסקודה בנתיים, וחבר בהחלט שיקול
-
הסיאט עולה 10 אלף פחות הסקודה יותר נעימה משמעותית בריפוד הפנימי .. מבחינת איבזור, לא כזה משנה לי.. אני צריך מצלמת רוורס וזהו בערך..
-
הסקודה נראית לי טיפה יותר יפה ונעימה מבפנים (עשיתי בה נסיעת מבחן) הסיאט נראית עם ריפוד על הדלתות זול למדיי, אפילו מעט אומלל .. אבל מצד שני הבגאז' נראה מעט גדול יותר (לכאורה לפי הנתונים היבשים הוא 10 ליטר גדול יותר, אבל אני לא בטוח שהמדידות האלה נכונות, כי ראיתי קצת שונות בנתונים באינטרנט) אני מניח שאני לא הראשון שמתלבט בינהם, אשמח לשמוע דעות לפה ולשם. אם מישהו יודע להגיד מידות מדוייקות של הבגאז', מבחינת עומק בכל אחד מהרכבים אני אשמח גם (באינטרנט לא מצאתי)
-
אשמח להכוונה בנוגע לקניית רכב למשפחה
אופסשםמשתמש פרסם הודעה בנושא של אופסשםמשתמש בתוך ייעוץ ברכישת רכב
כשאתה אומר שהוא לא יכלול מערכות בטיחות למה אתה מתכוון ? התראה על נתיב ודברים כאלה ? זה פחות קריטי לי כשאני אומר בטיחות אני מתכוון שאם מישהו יוצא לעקיפה מולי ומתנגש בי חזתית, הסיכוי שלי לשרוד גבוה כריות אוויר, הקדימה נמעך טוב וסופג את המכה, וכ"ד אשמח אם תוכלו לחוות דעה על jeep compass ועל הgrand cherokee בהקשר הזה ? אני מניח שאצטרך לרדת בשנתונים כדי להכניס את זה לתקציב . אבל איך הרכבים האלה ? -
אשמח להכוונה בנוגע לקניית רכב למשפחה
אופסשםמשתמש פרסם הודעה בנושא של אופסשםמשתמש בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אם באותו תקציב אני יכול לדחוס משהו שהוא קצת יותר "שטח" זה יהיה נחמד אנחנו משפחה שאוהבת לטייל ועד כה מסלולים שמתחילים בשביל גישה 4*4 היום לא רלוונטים מבחינתינו -
היי אני אשמח להכוונה לגבי קניית רכב, אני אציג את הרצונות שלי, שכמובן יסתרו אחד את השני. אשמח להכוונה כללית על איזה רכבים כדאי להסתכל .. אציין שכרגע יש לי גולף 2008 ואני מבסוט עליו, יחסית קטן מבחוץ , מרווח מבפנים, מנוע חזק ונוח לעקיפות/השתלבויות (מבחינתי זה פרמטר בטיחותי) בגדול הMUST שלי הוא : 1. בטיחות 2. מקום ל2 כסאות בטיחות בנוחות במושב האחורי (אם אפשר יהיה לדחוס בינהם אדם שיושב בכלל מדהים) 3. מקום מרווח לנהג גם מבחינת גובה - שהראש לא ישתפשף בתקרה , וגם ברכיים שלא יגעו בהגה (אני 1.90 והרבה רכבים קטנים לי, למשל מאזדה 3 מרגיש לי מאוד צפוף אפילו שהרכב ענק חיצונית) 4. בגאז' גדול לטיולים 5. אני מחפש רכב "שמנמן" אני אף פעם לא בטוח אם המינוח הוא SUV או CROSSOVER , אבל בסגנון קאיה ספורטאז' / סקודה קארוק וכ"ד בנוסף הייתי שמח לרכב שיש לו איזשהן יכולות שטח, אני לא מצפה לעשות בולדרינג ככה ש2 גלגלים נגדיים יהיו באוויר. אבל כן אשמח להרגשה יותר נעימה כשאני נוסע ביער בן שמן וצריך לעבור מהמורות וסלעים בולטים. משהו עם מתלים יותר ארוכים/רכים ? אני מניח שגם חשוב בהקשר הזה זה מרווח גחון, וזווית נטישה וגישה אם יש אפשרות ל4*4 אז בכלל דבש עוד כמה דברים שכדאי לציין : - אין לי עניין ברכב חדש, אני גר במרכז, לא עובר חודש שבו אני לא מקבל שריטה חדשה על הרכב. מעדיף שמישהו אחר יספוג את הירידת ערך של השנים הראשונות. אין לי שום בעיה עם רכב בן 5 שנים. הרכב הנוכחי בן 12 והוא מעולה. - התקציב שלי סביב ה100K, אבל אני גמיש. אם פתאום אגלה שרכב חלומותי יעלה יותר אז אתגמש.
-
מישהו גנב לי מ2 צידי הרכב את השבכת פלסטיק שסימנתי בעיגול (גולף 2008 TSI ) למישהו יש מושג איך קוראים לחלק הזה, אני רוצה לקנות אותו בEBAY
-
פולקסווגן גולף tsi שנת 2008 - רטיבות ברצפת הרכב אחרי הסופה בינואר
אופסשםמשתמש פרסם הודעה בנושא של אופסשםמשתמש בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מצאתי את החור הזה סתום בחול ועלים, ניקיתי אותו -
פולקסווגן גולף tsi שנת 2008 - רטיבות ברצפת הרכב אחרי הסופה בינואר
אופסשםמשתמש פרסם הודעה בנושא של אופסשםמשתמש בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה באמת נראה שהמים מגיעים לפתחי האיוורור אם הבנתי ממך נכון , הפלסטיקים שאתה מחכה להם זה בשביל לנקז אבל לא הבנתי מה בדיוק צריך לנקות כדי למנוע האם זה משהוא מתחת למכסה מנוע או סהכ השבכה בין החלון למכסה מנוע איפה שהמגבים -
כמה זרם אפשר למשוך מהשקע של המצת ?
אופסשםמשתמש פרסם הודעה בנושא של אופסשםמשתמש בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
יש לי מטען לסוללה של מחשב שצריך input של 10A. שאלה נוספת לידע כללי : ברגע שהרכב מונע, האם החשמל זורם מהמצבר או מהגנרטור שיש לרכב ? האם אני יוצר איזשהוא בלאי או מקצר את חייו של המצבר בצורה כלשהיא ? -
אני רוצה למשוך זרם של 6A לצורך מטען, האם זה משהו שרוב המכוניות בסדר איתו (יש לי גולף שנת 2008 לצורך העניין)
-
1. הריפוד בגג נושר. זה רכב עם סאן רוף. כמה אמור לעלות החלפה/חידוש. קיבלתי הצעה של 1200. זה נשמע לי יקר... 2. אני מרגיש מפגר קצת עם השאלה הבאה : יש לי גולף, אני רוצה להחליף את המגבים (את הגומי שלהם) כי הוא ישן וסדוק ולא מנגב טוב. אני מניח שבשביל להוציא את הגומי הזה, אני צריך קודם להרים את המגב. (להרחיק מהשמשה) העניין הוא שאי אפשר להרים אותו, כי הוא נתקע בפגוש.. ז"א כשהמגב למטה.. הוא מסתתר כמעט מתחת לפגוש. אולי צריך קודם לסובב אותו (איך ?) להיות אנכי לקרקע, ואז להרים מהשמשה ?
-
גולף TSI 2008 - נדלקה נורת "חסר נוזל קירור"
אופסשםמשתמש פרסם הודעה בנושא של אופסשםמשתמש בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אייל איך אתה יודע שאין צורך למהול ? לא ראיתי בשום מקום עדות לכך .. תודה -
גולף TSI 2008 - נדלקה נורת "חסר נוזל קירור"
אופסשםמשתמש פרסם הודעה בנושא של אופסשםמשתמש בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
עברתי על כל ספר הטיפול מ2008 , היחיד שהוסיף נוזל קירור זה רון. אני יכול להניח שהוא שם נוזל טוב כמו G12 ? (זה היה ב2013) הנוזל הנוכחי הוא בצבע ורוד/אדום. -
גולף TSI 2008 - נדלקה נורת "חסר נוזל קירור"
אופסשםמשתמש פרסם הודעה בנושא של אופסשםמשתמש בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
קניתי את המוצר הזה : https://www.ace.co.il/8188548.html שאלתי את הבחור בACE האם למהול, הוא אמר שאין צורך. מצד שני אני חייב לציין שהוא לא נתן לי רושם של מישהו שיש לו מושג על מה הוא מדבר. האם יש לזה גרסא מהולה ומרוכזת ? -
גולף TSI 2008 - נדלקה נורת "חסר נוזל קירור"
אופסשםמשתמש פרסם הודעה בנושא של אופסשםמשתמש בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אני מניח שיש שם מה שרון שם. הרכב תמיד טופל או אצל רון או במוסך מורשה. או שמעולם לא שמו כלום ויש שם מה שהיצרן שם אי שם ב2008. -
גולף TSI 2008 - נדלקה נורת "חסר נוזל קירור"
אופסשםמשתמש פרסם הודעה בנושא של אופסשםמשתמש בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
איתמר, לא חובה להשלים עם אותו נוזל שהיה. יש בהם תמיכה לאחור. G12 אדום יעבוד אם היה לך קודם G12 סגול או G11 .. זה כתוב במסמך שלהם. -
קראתי כמה שרשורים בפורום על זה, אבל לא ספציפית הדגם שלי. אז רק לוודא. גם אני צריך חומר שנקרא G-12 ? איפה משיגים אותו ? בתחנות דלק יש כזה ? יש צבע מסויים שאני צריך ? אם לא, אז צ'מפיון מוטורס ברחוב אבא הילל מול קניון איילון ? למהול 40% חומר, 60 מי ברז ? תודה
-
החלפת רצועת טיימינג עולה 3500 שקל בפולסווגן גולף TSI 2008?
אופסשםמשתמש פרסם הודעה בנושא של אופסשםמשתמש בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
בגרר איו לי שמץ לגבי השאלה השניה הוחלף רק שרשרת ושמן חדש המשאבה הוחלפה מתישהוא קודם -
החלפת רצועת טיימינג עולה 3500 שקל בפולסווגן גולף TSI 2008?
אופסשםמשתמש פרסם הודעה בנושא של אופסשםמשתמש בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הבאנו את הרכב למוסך עקב תקלה, כל הרכב מנוע והרכב קפצו ורעדו בטירוף.
