Jump to content

רנו מגאן

  • הודעות

    8
  • כאן מאז:

הנקודות של רנו מגאן

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. לא נעים ביכלל . להבא אתה יודע מה צריך לעשות, לשבת לו על הוריד .
  2. לא שם דגל, אני שמתי רק כיסוי מראות, לא מפריע לי כלל, אלה גם יפה האוטו שלי בצבא לבן, מתאים כזה.
  3. שמי עדן מנתניה, בן 17 מחזיק רנו מגאן 2002׳ מרוצה . שיהיה יום מעולה לכולם!
  4. יש מצלמה תקינה בנתניה, נרדאו כביש הים, של אבן יהודה עד אזורים
×
×
  • תוכן חדש...