אהלן,
אז ככה .. אני מעוניין לקנות רכב כפי שהצגתי בכותרת בטווחים שבין 25,000-30,000 , אני לא מבין גדול בכלל ברכבים מה שהופך את הבעיה שלי לגדולה בכלל כי אני בכלל לא סגור אפילו על כיוון , מה שאני מחפש זה אוטו אמין ושלא יבלע לי דלק , אני הולך להיות סטודנט בראשון ואני גר באשדוד ככה שפעמיים בשבוע אני אסע איתו לשם אז אני צריך משהו שלא יטחן אותי , מצד שני אני לא רוצה רכב שיהיה יותר מידי קטן ולא נוח כמו פנדה וכדומה , יצא להסתכל על רכבים כמו הונדה סיויק 2004 או סובארו ניו אייג'2006 , קיבלתי גם הצעה לפונטו אבל זה רכב שמאוד מפחיד אותי! חובה לציין שאני מעוניין רק באוטומט ! אשמח לעזרה ! משהו שהוא נוח ישמש רק אותי לא משפחתי או משהו אבל גם לא יקרע אותי בדלק , תודה.