Jump to content

elirelz

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של elirelz

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום רב, צריך באופן מידי רכב , סטודנט ( נסיעות למכללה) , וגם לצרכי הגעה לעבודה. מחפש רכב אוטומט , שיהיה זול ואמין מינימום תקלות ואם אפשר אז שלא יזלול דלק .. ואם אפשר חוות דעת לגבי אופציות שבדקתי : סיויק 2005, פונטו ספייס 2006, רנו קליאו , והכי חשוב מה דעתם על להביא אקסנט 2007-2008.. תודה.
  2. מה לגבי הסיויק שנת 2004 ? פיאט גרנדה פונטו? ולגבי הגטס מאז ומתמיד אני שומע שהיא בולעת דלק זה לא נכון ?
  3. אהלן, אז ככה .. אני מעוניין לקנות רכב כפי שהצגתי בכותרת בטווחים שבין 25,000-30,000 , אני לא מבין גדול בכלל ברכבים מה שהופך את הבעיה שלי לגדולה בכלל כי אני בכלל לא סגור אפילו על כיוון , מה שאני מחפש זה אוטו אמין ושלא יבלע לי דלק , אני הולך להיות סטודנט בראשון ואני גר באשדוד ככה שפעמיים בשבוע אני אסע איתו לשם אז אני צריך משהו שלא יטחן אותי , מצד שני אני לא רוצה רכב שיהיה יותר מידי קטן ולא נוח כמו פנדה וכדומה , יצא להסתכל על רכבים כמו הונדה סיויק 2004 או סובארו ניו אייג'2006 , קיבלתי גם הצעה לפונטו אבל זה רכב שמאוד מפחיד אותי! חובה לציין שאני מעוניין רק באוטומט ! אשמח לעזרה ! משהו שהוא נוח ישמש רק אותי לא משפחתי או משהו אבל גם לא יקרע אותי בדלק , תודה.
×
×
  • תוכן חדש...