שלום לכולם !
יש לי בעיה כבר כמאת כשנה כאשר הטורים קופצים לי בזמן הסרק או בעמידה ברמזור.(הקפיצות נעות בין 1000 ל 1500).
ניסיתי לנקות את המצערת אך זה לא עזר במיוחד. לפני כמה ימים סרקתי את הרכב עם מחשב רכב ואלה התקלות שהופיעו לי :
(UEC(underhood electrical centre
Switched System Voltage (Ignition ON) Not Plausible with CAN Signal B1375-5A
Rear Electrical Centre)REC)
Switched System Voltage (Ignition ON) Not Plausible with CAN Signal B1375-5A
משהו אולי נתקל ויוכל להסביר לי מה התקלות האילו אומרות, כי חיפשתי מידע באינטרנט אבל זה לא ממש עזר לי.