Jump to content

figura

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    חיפה

הנקודות של figura

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם ! יש לי בעיה כבר כמאת כשנה כאשר הטורים קופצים לי בזמן הסרק או בעמידה ברמזור.(הקפיצות נעות בין 1000 ל 1500). ניסיתי לנקות את המצערת אך זה לא עזר במיוחד. לפני כמה ימים סרקתי את הרכב עם מחשב רכב ואלה התקלות שהופיעו לי : (UEC(underhood electrical centre Switched System Voltage (Ignition ON) Not Plausible with CAN Signal B1375-5A Rear Electrical Centre)REC) Switched System Voltage (Ignition ON) Not Plausible with CAN Signal B1375-5A משהו אולי נתקל ויוכל להסביר לי מה התקלות האילו אומרות, כי חיפשתי מידע באינטרנט אבל זה לא ממש עזר לי.
  2. שלום לחברי הפורום אני מקווה שמשהו מכיר בבעיה ויוכל ליעץ לי מה לעשות. לפני כ 4 חודשים הנעתי את הרכב ונעלם לי הגה כוח , באותו רגע הוצאתי את הכבלים מהמצבר והגה כוח חזר לעבוד וכך בתדירות כל 4 ימים בערך.. עם הזמן הבעיה חזרה לעיתים יותר קרובות ועכשיו זה נהיה בלתי נסבל כי כל פעם שאני מניע את האוטו נעלם לי ההגה כוח ואני צריך לאפס את המערכת (להוציא את הכבלים) הרבה פעמים עד שיחזור לתפקודו. לפעמים קורה שההגה כוח נעלם לי באמצע הנסיעה וחוזר חזרה. הייתה לי בעית נזילת מים בחורף בתא המטען ושם מצד ימין יש לי מערכת חשמלית שיכול להיות נכנס לשם רטיבות אין לי שום מנורת הזהרה שנדלקת לי. תודה!
×
×
  • תוכן חדש...