Jump to content

shaybms

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי shaybms

  1. גם לי בעבר היה 205 94 TOP-XRi שנהניתי ממנה מאוד ועודני מתגעגע אליה רציתי לשאול האם קנית בסוף את ה206 כי אני מתלבט כרגע בנוגע לאותו הדגם שנת 2008 כרכב שני למשפחה אם כן תוכל לתת את חוות דעתך עליה צריכת דלת אמיתית? אמינות? נוחות? וכל מה שתוכל לפרט מעבר יתקבל בברכה
×
×
  • תוכן חדש...