גם לי בעבר היה 205 94 TOP-XRi שנהניתי ממנה מאוד ועודני מתגעגע אליה
רציתי לשאול האם קנית בסוף את ה206 כי אני מתלבט כרגע בנוגע לאותו הדגם שנת 2008 כרכב שני למשפחה
אם כן תוכל לתת את חוות דעתך עליה
צריכת דלת אמיתית?
אמינות?
נוחות?
וכל מה שתוכל לפרט מעבר יתקבל בברכה