Jump to content

slavazisman1990

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של slavazisman1990

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. slavazisman1990

    קדילאק CTS החדשה

    WOW איזה רכב יצאה לקדילאק הפעם באמת מרשים ביותר
  2. אוקייי .... אז ככה קוראים לי סלבה אני בן 22 מחולון אני עוסק יותר בהגברה תאורה יש לי עסק שאני לא אפרסם מי שירצה אני יתן לו כתובת ומחיר כמובן אני עוסק באחסון אתרים ( לא מפרסם גם כאן ) יש בבעלותי חברה שעוסקת בעבודות עפר ודרכים אספלט ( נכון צעיר ככה זה שמתעסקים בזה בגיל צעיר ) נעזוב את כל העסקים אני ידבר קצת עליי ( אוחחח איך אני לא סובל את זה ) ככה .... אני חייל משוחרר אחרי שירות סדיר + קבע ביחידה מסוווגת בחייל התותחנים יש לי סוג 2 בהנהלת חשבונות בתקווה ענקית שאני אכן הולך ללמוד ולהמשיך כמובן ! על מה אני נוהג . . . . טיוטה לנד קרוזר שנת 2012 מדגם לקשורי כמובן 5 דלתות ורכב כרגע בליסינג לעבודה רנו קנגו מדגם 2012 זהו אני מקווה שהיה לכולם הרבה הצלחה הבא בתור !!!!:lol:
×
×
  • תוכן חדש...