אוקייי .... אז ככה קוראים לי סלבה אני בן 22 מחולון
אני עוסק יותר
בהגברה תאורה יש לי עסק שאני לא אפרסם מי שירצה אני יתן לו כתובת ומחיר
כמובן אני עוסק באחסון אתרים ( לא מפרסם גם כאן )
יש בבעלותי חברה שעוסקת בעבודות עפר ודרכים אספלט ( נכון צעיר ככה זה שמתעסקים בזה בגיל צעיר )
נעזוב את כל העסקים אני ידבר קצת עליי ( אוחחח איך אני לא סובל את זה )
ככה .... אני חייל משוחרר אחרי שירות סדיר + קבע ביחידה מסוווגת בחייל התותחנים
יש לי סוג 2 בהנהלת חשבונות בתקווה ענקית שאני אכן הולך ללמוד ולהמשיך כמובן !
על מה אני נוהג
.
.
.
.
טיוטה לנד קרוזר שנת 2012 מדגם לקשורי
כמובן 5 דלתות
ורכב כרגע בליסינג לעבודה רנו קנגו מדגם 2012
זהו אני מקווה שהיה לכולם הרבה הצלחה
הבא בתור !!!!:lol: