מידות אפשריות לצמיג וג'אנט הונדה סיויק 97 לא קופה ולא 5 דלתות (יש הבדל בהרשאות)
כרגע האוטו צריך לעבור טסט כשברישיון מוגדר 175/70/13
מותקן עליו 180/65/14 כשבטסט דרך משרד הרישוי לא מאשרים ומפנים לאישור דרך החברה
החברה לא מאשרת את המידה הקיימת.
מה האופציות החלופיות?
רצוי להשאיר את הג'אנט 14
תודה!