עומד להזמין מהליסינג, אודה להתיחסות של החברים הנכבדים לנקודות הבאות:
מתאים לילדים מאחור (3 מופרעים עם בוסטר, כסא, וסלקל)
תא מטען מרווח
ביצועים שעוברים סף, לא משתתף במירוץ - אך שלא יבאס כמו רכב 1.6 רגיל
איכות סאונד טובה של המערכת המובנת (לא אשדרג שכן מדובר בליסינג) - קריטי (נמצא הרבה ברכב)
תחושה טובה בסביבת הנהג, לא זקוק לפאר אך גם לא מעונין בסגפנות - קריטי (נמצא הרבה ברכב)
לא מתכוון לשדרג לרמת גימור מעבר לרגיל, נראות מול עובדי חשובה לי.
רוצה שיהיה נוח ויתן הרגשה טובה ותו לא.
תודה!