Jump to content

adico

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    הוד השרון
  • מקצוע
    אביזרי רכב
  • עמוד הבית שלכם
    http://www.adico-car.com/

הנקודות של adico

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. בטח שמגיע כל הכבוד על היוזמה ....
  2. יש עוד הרבה MB QUART. CERWIN VEGA.PAWERBASS ועוד .... הכל בידי המאזין יש כאלה שיגידו שמוראל הטויטרים צורמים מידי וכו וכו.... תעשה שעורי בית לפני לך תישמע מערכות עם סטים קומפוננטים שונים ותחליט הרי אתה הולך לישמוע בהם בהצלחה
  3. adico

    פיברקלאב!

    אשמח לישמוע על דרך פשוטה יותר..... מה יש לך להציע
  4. adico

    פיברקלאב!

    תודה.
  5. adico

    פיברקלאב!

    סקיצה שבלונה מפיבר ..... לדוגמה דיפון דלת פנים רכב:
  6. adico

    פיברקלאב!

    הי שלום אני רואה שאתם עוסקים בשיפוץ רכבים מפיבר..... העם אתם בונים סקיצה שבלונה לפי הזמנה??? תודה מראש לעונים
×
×
  • תוכן חדש...