Jump to content

Or.O

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Or.O

  1. תודה רבה על העזרה
  2. שלום היום הייתי בסוכנות של קיה וראיתי שם 2 דגמים שאני מתלבט בינהם. הדגם הראשון הוא הקיה פיקנטו אוטו' EX - דגם 5 דלתות שעכשיו נותנים אותו עם הקיט R שזה ספויילר ופגוש אחורי שונה קצת. הדגם השני הוא דגם חדש שהחברה מתחילה לשווק שהוא הקיה ספורט 3 דלתות אוטו'. בעיקרון זאת רכישת רכב הראשונה שלי, אני מחפש אותו קטן לזוג צעיר בעיקר לנסיעות עירוניות באזור המרכז, עם גיר אוטו'. מה אתם אומרים עדיף מבין השתיים ? ההתלבטות שלי היא בגלל שבדגם הספורט הגלגלים יותר רחבים, הוא מגיע עם סאן-רוף ונראה יותר יפה בעיקרון (מבחינת מנוע הם אותו דבר). השאלה היא האם יהיה לי יותר קשה למכור אותו אחר כך ? ואיך זה שזה 3 דלתות משפיע עליי (חוץ מהנוחות של נסיעה בה יהיו יותר מ2 נוסעים). אשמח לעזרתכם תודה רבה
  3. בלי לחשוב פעמים למבורגיני מיורה
×
×
  • תוכן חדש...