שלום
היום הייתי בסוכנות של קיה וראיתי שם 2 דגמים שאני מתלבט בינהם.
הדגם הראשון הוא הקיה פיקנטו אוטו' EX - דגם 5 דלתות שעכשיו נותנים אותו עם הקיט R שזה ספויילר ופגוש אחורי שונה קצת.
הדגם השני הוא דגם חדש שהחברה מתחילה לשווק שהוא הקיה ספורט 3 דלתות אוטו'.
בעיקרון זאת רכישת רכב הראשונה שלי, אני מחפש אותו קטן לזוג צעיר בעיקר לנסיעות עירוניות באזור המרכז, עם גיר אוטו'.
מה אתם אומרים עדיף מבין השתיים ?
ההתלבטות שלי היא בגלל שבדגם הספורט הגלגלים יותר רחבים, הוא מגיע עם סאן-רוף ונראה יותר יפה בעיקרון (מבחינת מנוע הם אותו דבר).
השאלה היא האם יהיה לי יותר קשה למכור אותו אחר כך ? ואיך זה שזה 3 דלתות משפיע עליי (חוץ מהנוחות של נסיעה בה יהיו יותר מ2 נוסעים).
אשמח לעזרתכם תודה רבה