שלום חברים
אני מתחיל להתייאש מהשטיפות שיש בהרצליה
הסיפור שלי קצר
יש לי 2 רכבים
C250 שמורה מלוקקת 2010 לא עברה טיפול קוסמטי מלבד ווקס פעם בכמה חודשים
ואופל קוסרה 2015 שקניתי לחברה שלי שמורה שנראת כבר יותר פזמניקית מהרכב שלי גם מבפנים וגם מבחוץ
כשאני מגיע עם המרצדס לשטיפות לא משנה איפה מטפלים בכפפות משי ובזהירות ומפנקים בלי לשאול שאלות ולהציע
וכשאני מגיע עם האופל עושים טובה שמנגבים מבחוץ את המים מהשמשות
מתייחסים בזלזול טורקים בכוח דלתות מזיזים בגזות את הכסאות כל האוטו זז יחד עם הכסא
שלא לדבר על 4 מקרים בחצי שנה שגרמו נזקים בשטיפה
שרטו את הצג של המערכת ששדרגתי רק לפניי חודש וחצי כל הדש בורד תמיד נשארים סימני ניגוב ונראה כאילו מלוכלך
אותו סיפור עם אחי הקטן עם השברולט ספארק החדשה
פגמו את הפלסטיקה בדלתות כולה בת חודשיים וקיבלה שנה למראה של כל הפנים רכב
אגב אני מדבר על נזק כאילו נתנו מכה עם סכין וגילפו חתיכה מהפלסטיק ושריטות של גרגרי חול
שתבינו משהו לא אני בנאדם שמתלונן בדרך כלל
המצב המצטבר הביא אותי לנקודת רתיחה שכנראה לא היתי צריך לחכות
***רק שטיפת רכבים אחת יצאה מן הכלל ***
בקניון שבעת הכוכבים יש עסק משפחתי שדואגים ומטפלים בכל הלקוחו בצורה שווה
ואני אומר אחרי כניסה של אין ספור פעמים
ושמתי לב תמיד איך רכבים ישנים שנכנסים אליהם נראים מטופלים היטב מבפנים ומבחוץ
עוד מישהו עבר כמוני חוויה דומה ?