Jump to content

קאקדילק

  • הודעות

    64
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי קאקדילק

  1. תודה על ההצעות חברים אני בונה רמפה ממשטחי עץ עד עכשיו העמדתי את הרכב על לבנות ותמיד דואג להניח מעצור מתחת לגלגלים האחרים
  2. עדכון קטן קרה דבר מעניין אחרי שהוחלף מנוע + אלטרנטור אין יותר שריקות מוזרות בטורים נמוכים שנאמר לי שזה נורמלי הרכב מגיב בצורה מהירה יותר לגז, ומעבר ביין הילוכים נעשה בצורה פחות אגרסיבית ויותר חלקה אין יותר רעשים מוזרים לא מההגה ולא מהמנוע אני פשוט בשוק... ,כאילו קיבלתי רכב אחר לגמרי ... חייב לומר שאם לא הבעיות שפגשתי וביררתי עם אנשים אני באמת נפלתי על רכב פגום מיומו הראשון על הכביש הייתי אומר שהאוטו מושלם מכל בחינה (מלבד התא מטען שאין בו מקום לשקית סנדוויץ) כול מקרה 60K מצב חדש צבע כסוף יש מעוניינים ? : )
  3. התקשרו מהמוסך אומרים שמשהו תופס את המנוע ... בלאט קניתי אוטו חדש מסוכנות רק בשביל לא לראות מוסכים עדכנו עשרות פעמים את המחשב בגלל תקלות מוזרות החליפו נורות לד שהרכבתי כי חשבו שהן מקור התקלה שמו חומר ניקוי מנוע לפניי חצי שנה כי חשבו שבגלל לכלוך הוא נחנק כמה פעמים ולא הגיב כשנתתי גז ועכשיו המנוע נדפק ?!... משהו אומר לי שהבעיה הרבה יותר עמוקה
  4. אהלן חברים יש לי שברולט ספארק LTZ אוטומט באמצע נסיע המנוע כבה לי זה קרה ברגע שלחצתי על הגז עד 4000סלד +- היה רעש של נקישה ברגע שהורדתי את הרגל מהגז והמנוע כבה והמשך להידרדר באותו הרגע לא הייתה בלימה ולא היה שינוי בהתנהגות עד לרגע שלחצתי שוב על הגז והבנתי שהמנוע כבוי ברגע שניסיתי להתניע (כפתור התנעה) היה רעש של תיקים ומחוג הטורים זז קצת כל תיק כ10 דקות אחרי שנעמדתי בשול הדרך הרכב הפסיק להגיב לכל הכפתורים חלונות,התנעה,בלינקרים חירום מצד שני המערכת פעלה כרגיל והסאב נדלק כאילו האוטו מותנע קפצו שגיאות67 94 59 94 משהו שקשור לגיר 59 תקלת חלונות 67 תקלת בהגה האוטו כבר במוסך (זו לא הפעם הראשונה שהרכב במוסך לפניי כן היו בעיות חשמל) יש למישהו השארה מה זה יכול להיות ? תודה
  5. תודה על המענה חברים מתנצל שלא הגבתי עברתי תאונה אני גם חשבתי לבנות זוג בתור התחלה מצד שני חשבתי אולי יש אופציה לרכוש מפלסטיק קלים יותר וחוסכים מקום
  6. אהלן חברים אני מחפש רמפה כמו בתמונה לצורך הגבהה של רכב כבר כמה ימים שאני מחפש חנויות שמוכרות אותה אתרים כמו איביי אמזון ואליבבה מציעים מחיר משלוח גבוה ממחיר של הפריט עצמו אשמח לעזרתכם חברים תודה
  7. עדכון בנושא הרכב היה מוכן אחרי שעה אמרו לי שעשו עדכון תוכנה ומשארים שהמוביליי עושה בעיות ?! יכול להיות ?
  8. עד 30 אלף אם יש אופציות עד 25 יהיה ממש טוב יותר
  9. הבנתי תודה רבה חבר
  10. שלום חברים יש לי שברולט ספארק 2016 LTZ אוטומט בעת נסיע כשהגיר מן הסתם על D אם אני מוריד רגל מהגז ומטבע הדברים המנוע אמור להאט את האוטו ולעיתים קורה מצב שיש פתאום מכה חזקה וכאילו הקלאצ' משתחרר והאוטו במקום להאט מדרדר האלה ואחרי כמה רגעים הגיר לבד חוזר ומאט את האוטו (המצב הזה קורה רק כשאני נוסע במהירויות נמוכות מ40-50 קמש) או אם אני עומד ברמזור ונותן גז (ואני נותן גז עדין לא מעבר ל2500 סלד) המנוע מעלה טורים ורק רגע אחרי כמה רגעים פתאום משחרר קלאצ' ומזנק אני לא בטוח אבל אחרי ששלפתי את חיישן הOBD2 בלוטוט האוטו מתנהג נורמאלי פתאום (יכול להיות שאני הוזה) אני משאר שהמצב חל מהיום הראשון שקניתי את האוטו לפניי 5 חודשים העניין הוא שקניתי אותו לאמא שלי אז 90% מהזמן האוטו אצלה ולא תמיד מזדמן לי לגלות שמשהו לא תקין בן דוד שלי קנה לאח שלו בדיוק אותו אוטו LTZ 2016 ורק בזכותו שללתי המון רעשים כתקלות שריקות התנהגות גיר אדישה ועוד ... לפניי שאני פונה למוסך יש למישהו השארה אלולה להיות התקלה ?
  11. אהלן חברים אני מחפש רכב הצ'בק בדגש שיהיה לו esp בגלל הבטיחות ועל הדרך דבר זה מוזיל דרסטית את הביטוח .. חשבתי לכיוון האיביזה פולו ופאביה כמה חברים המליצו ללכת לאוטו דיל ברמת גן בגלל תנאי התשלום הרכבים שם כבר אחרי בדיקות ויש מבחר מחפש את ההוצאה הנמוכה ביותר יש המלצות ?
  12. שלום חברים אני מחפש פחח שאפשר לסמוך אליו שיעשה עבודה איכותית באיזור הרצליה רעננה יש לי חבר חסר מזל שלפחות פעם בשבוע מישהו עושה לו נזק מכוון לרכב (אני משאר) והוא רץ כל פעם לפחח בהרצליה שעושה עבודה לא איכותית בשיט אני מסתכל ומתבאס למורות שהרכב לא שלי תיקון צבע שלא תואם את הצבע המקורי ומכות פה ושם שהוא לא תיקן עדיין אחרי ששכנעתי אותו לא לתקן אצל הפחח הנוכחי בכול מקרה אשמח להמלצה חברים תודה רועי
  13. עדכון בנושא אז בסוף קפץ אלי חבר שבדק את האוטו ככול הנראה בזמן בלימת החירום כבל של המחשב (אנחנו משארים לא המשכנו להתעסק) יצאה מאט מהמקום ומים חדרו לשם מה שגרם לתקלה הקליפסים היו בלויים ושבורים בגלל הפזם בינתיים אני משאיר את הרכב בחניה עד שאתפנה לגשת למוסך כנראה זה יקרה שבוע הבא כבר לצערי לבינתיים לפחות יש לי איביזה 2006 של אחי בתקווה שלא אתקע בדרך
  14. אוקי אכשיו אני קצת יותר מבין במה מדובר ובכול מקרה בשביל לדעת יש מקומות מומלצים שאפשר להתקין בהם קסנון במחיר שפוי ? כי הבנתי שעדיף לגשת להתקין במקום שגם יתן אחריות ולגביי הS3 אם אני מבין אותך נכון אפשר לכוון את הפנסים הבחור אמר לי שיש לו מערכת שמנתרת את מצב הרכב ולפי זה מכוונת את האורות אוטומטית תודה אגב על התגובה
  15. שלום חברים חבר רוצה לשדרג בגיפ WRANGLER 2014 שלו לנורות קסנון במקום נורות ההלוגן מקדימה הרכב משמש אותו בעיקר לנסיעות בשטח וטיולים בסופי שבוע ולא ביום יום מה שחשוב לו שהפנסים יהיו בגוון K4000-4500 (מה זה אומר ?) והוא רוצה לדעת איפה כדאי ללכת להתקין מה עלות משוארת והאם יש מותגים מומלצים של נורות וקצת לידע כללי זה נכון שבאאודי S3 שנתון 2015 אחרי שדרוג לקסנון לא ניתן לכוון את האורות כי זה אוטומטי עם חיישני ? כי אם זכרוני לא מטעה לאחותי יש באאודי A5 קסנון מהיצרן והוא לא מסנוור
  16. שלום חברים אני נוסע בC250 שנת 2010 V6 2.5 היום בערב חזרתי מהצפון עם המשפחה ובגלל ילד שקפץ לכביש נאלצתי לבצע בלימת חירום וירדתי מהכביש לתוך חצץ בצד הדרך אחרי שסיימתי לצרוח על הילד ולבדוק שאין נזק מהחצץ המשכתי בנסיע של עוד כ50+- קילומטר מזכרון יעקב להרצליה ורק אז שמתי לב שאחרי שלב מסויים שאני לוחץ על דוושת הגז הרכב לא מאיץ מהר יותר זות אומרת נשאר במצב של האצה רגוע כשהחניתי את הרכב בחניה הבהבה הנורה של המנוע פעמיים וקפצה הודעה ERROR 0216 ונעלמה מהר מאוד אני לא סגור על זה אבל יש מצב שההודעה היתה 0206 היום הרכב נשאר בחניה עד יום שני בגלל שאני עם רכב של חבר אבל רציתי לדעת אם זו תקלה שאני יכול טפל לבד או עדיף לנסוע- לגרור למוסך ?
  17. המלצות לפירוקיות חברים ?
  18. שנת 2016 והרמתי כמה טלפונים למגרשי פירוק כל אחד אמר שהוא רק קונה רכבים תמליצו לי על מגרשים באיזור רעננה הרצליה כפר סבא נתניה תל אביב שכן מוכרים חלקים או לשם שינוי על חנות חלפים מומלצת באיזור שציינתי תודה
  19. שלום חברים אחי הקטן עלה על קרשים בכביש מהיר ושבר את מגני בוץ שיושבים בבית הגלגל השמאלי מקדימה ומאחורה ובזה הסתכם הנזק נסעתי איתו למוסך המורשה ודרשו 800 שקל כל החלקים אמרתי שאני אחזור אליהם ביום אחר כשיתפנה לנו זמן, הרמתי את הרכב ופירקתי את כל המגנים הגלגלים משמאל והטמבון האחורי ככה בשביל לסרוק אם יש נזקים נוספים והשוואתי לצד השני של הרכב תודה לאל זה רק המגנים מהפלסטיק שנשברו וחסרים וחיפוש בגוגל העלה לי את האתר של GM שברולט ומצאתי שמחיר לכל חלק עולה 4.5 - 8 דולר לרוע המזל המשלוח לארץ לבד עולה 250 דולר +- על חתיכת פלסטיק ששוקלת פחות מחצי קילו לינק יש אולי המלצות לאתר עם מחיר משלוח שפוי או מוסך עם מחירים יותר נמוכים ? אני מעדיף להזמין מהאינטרנת ולהרכיב לבד מה שכבר עשיתי בעבר תודה
  20. חברים מישהו ?
  21. שלום חברים היה לי סאב VPAS10 שהתברר כמת (קורוזיה) אז אכשיו אני מחפש סאב עם כניסת HIGH LEVEL IN בלבד שגם כן יהיה שטוח אני מחפש צעצוע בסביבות ה 1500 שקל המליצו לי ALPINE PWE-V80 ב1900 שקל אולי יש מציאות טובות יותר תודה
  22. אני שותף לעיתים רחוקות מאוד בבית אבל אני משתמש בחומרים הללו זה לגלגלים http://www.ebay.com/itm/271682773347 מוריד את כל השחור מהגלגלים בצורה מושלמת ועל השמפו בזה המליצו לי עד כו עושה עבודה מצויינת http://www.ebay.com/itm/201322487369
  23. יש שטיפה ידנית מומלצת שכמובן מספקת חומרים וציוד לשטיפה ? באיזור הרצליה רעננה כפר סבא תל אביב תודה
  24. בסוף ההודעה אני מדבר על השטיפה שבקניון שבעת הכוכבים בהרצליה אם אני זוכר נכון נקראים סטארוואש הסיבה היחידה שאני רק שם לעיתים רחוקות אני קופץ לשם עם חבר שמביא אוטוביאנקי פעם אחת לא היה ששכחו לנקות איזור או להמליץ על חומרים משמרים לפלסטיק צבע ריפודים תמיד יצאנו בהרגשה שאיכפת להם מכל לקוח
×
×
  • תוכן חדש...