Jump to content

adivered1980

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של adivered1980

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. זו כנראה האופצייה היחידה להתחיל לחלק דוחות על מהירות ממוצעת בקטע כביש מסויים - לא סביר שכל רכב שעובר ידלק פלאש רגיל - עוד גם בכניסה לקטע וגם ביציאה - רכבים ממול פשוט ירדו מהכביש מהסנוור המטורף.... מאוד מקווה שזה לא הדבר הבא.....
  2. לא חיפשתי ארון חשמל, אבל פסי דריכה תקניים יש גם יש. בכל מקרה התמקמתי אתמול בערב כמה דקות מול המצלמה לראות האם היא מצלמת, לא ראיתי שום הבזק אם כי - לפחות בעין - לא זיהיתי מכוניות שטסו כך שאין להסיק מכך שזו אינה פעילה....
×
×
  • תוכן חדש...