Jump to content

kashat18

  • הודעות

    198
  • כאן מאז:

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    חיפה
  • תחביבים
    car audio

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של kashat18

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

10

מוניטין

  1. הרכב נמכר והמערכת במחסן. הקומפוננט לא אקטואלי. מגבר, סאב עם תיבה, קבל ואלפיין 117 עדיין למכירה במחירים גמישים!! הכל במצב שמור, עובד ונשמע מעולה!! תתקשרו ותשאלו אפשר להגיע להסכמה! אלכס - 0545499799 אני מחיפה.
  2. הקפצה נוספת!! המחירים גמישים ויש על מה לדבר!! בינתיים מורכב ברכב ועוד מעט אני מפרק את המערכת ואז לא ניתן יהיה להתרשם ממנה..
  3. הקפצה!!!! מוכר את המערכת כי מוכר את הרכב ויורד מהארץ כך שהכל צריך ללכת! לא מחייב לקנות את הכל ניתן לקחת גם רק מה שרוצים. גמיש במעט במחיר הכולל ושל החלקים בנפרד.
  4. הכל די מובן מהכותרת והמערכת בחתימה. אני רוצה על הכל 6.5K. בנפרד התמחור הוא: אלפיין = 2000 ש"ח (http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=812829) קומפוננט = 1000 ש"ח (http://www.autos-sound.co.il/Product.asp?Pid=HSK165&Cat2Cat1ID=10&Cat2ID=49&aff=Zap&lang=he) מגבר = 3000 ש"ח (http://www.amazon.com/LRx-4-1k-Audison-Channel-Amplifier/dp/B003VCFA9U) סאב עם תיבה לפי הוראות יצרן = 1200 ש"ח קבל = 750 ש"ח. הכל מותקן עכשיו ברכב וניתן לשמיעה. אלכס - 0545499799. חיפה.
  5. הפאנל של המערכת בכלל לא חובר עוד מלכתחילה. הסוויץ׳ היה מכובה, הרכב השני היה דלוק כמה דקות ובכל זאת הוא לא התניע עם כבלים. אני לא חזק בנושא ולכן העדפתי לא להתעסק עם זה יותר מדי והזמנתי שירות דרך שיבוא ויטפל ואני כבר אסע להחליף מצבר ברגע שהוא יתניע אותי. הקטע הוא, במידה והוא לא יצליח להתניע (במידה ותתגלה בעיה יותר חמורה, למרות שהבנתי מהפורום ומחברים שמתמצאים בנושא הרבה יותר ממני שהעניין במצבר בלבד) לאן לקחת את הרכב? בברכה, אלכס.
  6. תודה על התגובות המהירות! הרכב לא מתניע גם עם כבלים ולפי הקבל המתח לא עולה מעל 10 וולט.. הזמנתי רכב שירות שאם לא יצליח לטפל יזמין גרר. השאלה היותר קריטית עכשיו זה האם מישהו יכול להמליץ על חשמלאי רכב אמין? שיהיה קצת יקר (לא יותר מדי) אבל שיעשה עבודנ איכותית! בברכה, אלכס.
  7. אני אצטרף פה לדיון עם בעיה מאוד דומה (אולי זהה אפילו): אני שומע רק קליקים בעת התנעה, בנוסף הקבל בבגאז' (יש מערכת באוטו) מראה מתח של 10 וולט בזמן שאני מנסה להתניע. היום בבוקר התנעתי עם כבל והכל עבד מצויין, עשיתי סיבוב קטן עם האוטו והחנתי. אחרי שכיביתי את המנוע בדקתי בקבל וראיתי מתח של 14 וולט. אחרי שעה ניסיתי להתניע וראיתי שוב פעם מתח של 10 וולט (לפי התגובות מעל, הסטארטר אפילו לא מופעל). אני חייב לציין שהמצבר בן כשנתיים ועד היום עבד ללא דופי. מחר אני אתניע עם כבל שוב פעם ואסע לחשמלאי שיבדוק את העניין לעומק לפי הרשימה של צביקה, יש המלצה לחשמלאי טוב באיזור חיפה והקריות? בברכה, אלכס. נ.ב. הרכב הוא סיאט לאון 2002 ידנית. המצבר.. לא זוכר שם חברה אבל אם יהיה צורך אני אבדוק ואגיד.
  8. בשעה טובה דימה סיים את ההתקנה. קיצר דימה בחור עם ידי זהב שהשקיע שלוש ימים וחצי בהתקנה הזאת! דימה.. הטובורג האדום עלי! מה אפשר להגיד.. פשוט פיצוץ! החלקים עובדים ביחד בצורה יפהפייה, הצליל נקי ויפה והסאב משלים את התמונה מעולה! מקווה לבוא ולהשמיע במפגש צפון הבא! דימה עוד מעט יעלה תמונות מההתקנה..
  9. במפגש הקרוב, ב-15.7, סביר להניח שלא נספיק לבצע את כל ההתקנה אבל למפגש שאחרי הסבירות היא מאוד גבוהה
  10. בסופו של דבר, עם כל ההתלבטויות בקשר לפיאט, מצאתי סיאט לאון שנת 2002 עם 123,000 ק"מ יד 2 (אני יד שלישית) שעברה חלק בדיקה לפני קנייה ועם התחשבנות על קטנות עם המוכר קניתי אותה! תודה לכל מי שייעץ ותרם מהידע שלו! ובהחלט תודה לפורום הזה בברכה, אלכס.
  11. איזה קטע! עכשיו אני מחפש אוטו ונתקלתי באופל קורסה שנת 2002 שנראית טוב על נייר ועם תג מחיר לא גבוה. באתי לבדוק פה אם יש איזה בעיות מוכרות שבגללן כדאי לי להיזהר מהאוטו, ומה אני מוצא אם לא את סינטיה שעכשיו מוכרת את האוטו ביד 2 וכותבת שהוא רכב מצויין, ללא תאונות ושמור היטב. הקטע הזה רק הוכיח לי פעם נוספת עד כמה הפורום הזה מועיל לא רק מבחינת הידע והאנשים האיכותיים שבו אלא גם מבחינת הסיכוי למצוא את מוכר הרכב פותח פה נושאים על הבעיות שהיו לו באוטו. תודה רבה למי שהקים את הפורום ולכל אלה התורמים לו ומתחזקים אותו! בברכה, אלכס.
  12. תודה על הפירוט, זה יעזור בחיפוש! פיאט 2 ופיאט 3 יורדות מהפרק בתור רכב עם 60 כ"ס ואני מחפש עם 80 כ"ס. נשאר מהרשימה רק פיאט 1 שצריך לבדוק בתל אביב ועוד כמה שנוספו לרשימה שדורשים טלפון ומידע נוסף. אם יש עוד איזשהו מידע שאני צריך לדעת על הרכבים הללו או הכללי, תרגישו חופשי לרשום! (אני יודע שיש חיפוש והרבה מידע בפורום אבל אם אפשר לסכם בכמה מילים אז מעולה, אם לא.. אז לא.) בברכה, אלכס.
  13. הבנתי שאין גרנדה בשנתון הזה בארץ..? אז אני יוצא מנקודת הנחה שהמוכר טעה וזאת ספייס 2005 (עדיין במחיר אטרקיבי) אבל המוכר אמר שהיא עם מנוע 1300 סמ"ק אז זה 80 כ"ס. הבעלים של הACTIVE SPICE אמר שזה הדגם עם ה-80 כ"ס.
  14. נפח מנוע של כל הרכבים 1300 סמ"ק . הסבירות היא שאני אלך על פיאט שנת 2005, יד 3, ידנית. כנראה גם בגלל המחיר הנמוך יותר. פונטו ספייס שנת 2005, יד 3, אוטומאטית עם אותו קילומטראז' (160,000 ק"מ) תעלה 6000 יותר. הידנית יותר זולה. בהתבסס על העובדה שזה אותם נתונים יבשים נראה לי הגיוני ללכת על הרכב היותר זול. כמובן שאני אעביר אותו בדיקה לפני הקנייה על מנת לוודא שהכל במקום ולא היו איזה תיקונים או חלילה תאונות. בברכה, אלכס.
  15. לחברי הפורום שלום! לאחר שקראתי כאן הרבה על רכבים בתקציב של עד 30,000 החלטתי ללכת על פיאט ספייס או גרנדה ואני מתלבט בין 3 פיאט שונות: פיאט 1 - 24,000 ש"ח: ELX SPICE אוטומאטית 1.3, יד 2 עם 115000 ק"מ, שנה 2004. פיאט 2 - 20,000 ש"ח: פונטו גרנדה ידנית, יד 3 עם 160000 ק"מ, שנה 2005. פיאט 3 - 26,000 ש"ח: פונטו ספייס ACTIVE SPICE אוטומאטית, יד 3 עם 160000 ק"מ, שנה 2005. כל הרכבים בבעלות פרטית בכל הידיים והבעלים מתחייבים על שלדה, גיר וללא תאונות. השאלה המתבקשת היא כמובן איזה עדיף? אבל מעבר לזה הייתי רוצה להבין עד כמה משמעותי עניין היד (2 או 3) וקילומטראז'. בברכה, אלכס.
×
×
  • תוכן חדש...