שלום.
ברשותי שברולט קאווליר שנת 96 ואני מאוד מרוצה ממנה (אוטו משפחתי המאכלס את 3 ילדיי).
כעת אני לפני החלפה לקווליר שנת 2001 דגם CS המנוע 2400 סמ"ק (150 כ"ס).
רציתי לשמוע חוות דעת לגבי המכונית:נוחות,צריכת דלק וכל נתון אחר שיעזור לי בגיבוש ההחלטה הסופית.
תודה רבה לעוזרים והמשך יום נעים,