Jump to content

sti-wrx

  • הודעות

    86
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי sti-wrx

  1. ?????
  2. תודה תוכל להסביר מה הכוונה לזוויות גלגול ? ובנוסף מה התאוצה 0-100 ? תודה
  3. שלום רציתי לשאול היכן אפשר למצוא נתונים טכניים על שברולט קאווליר בשנים 03-04 כגון כ"ס,צריכת דלק,תאוצה 0-100 ופרטים נוספים . ניסיתי ב:http://www.carfolio.com והסתבכתי קצת תודה רבה וחג שמח!
  4. כחלק מחיפוש אחר עשיית מנוי למגזין רכב אני כנראה ילך על מגזין "אוטו" רציתי לשמוע חוות דעת ממנויים לעיתון לגבי הכתבות/רמה/מחיר וכו... תודה
  5. לא...במישור שכחתי לציין...אני בשיעור 8 המורה אמר לי שיש הבדל בין דיזל לבנזין לכן זה ענין אותי.
  6. רציתי לשאול איך יוצאים נכון לנסיעה בהילוך ראשון האם משחררים קצת קלאץ -נותנית קצת גז- משחררים קלאץ לגמרי ומוסיפים גז או נותנים קצת גז-משחררים קלאץ ומוספים גז או משחררים קלאץ כמעט לגמרי ומוסיפים גז? כי הדברים קצת התלבלו לי והאם גם קיים הבדל בהעברת הילוכים ברכב דיזל (כגון סקודה אוקטביה TDI) או רכב בנזין ? תודה!
  7. תוכל לבדוק לי את הענין ? כי הבן אדם שאני קונה ממנו אמר לי שהמנוע במכונית הוא של אופל וקטרה (והאוטו 2001 ולא 2002)
  8. לא הבנתי מה אתה רוצה. תוכל להסביר שוב ?
  9. לא הבנתי את התיקון שלך "CS 2200 LS2400 " אני לוקח את הדגם המפואר (אם אני לא טועה CS) והוא אמר לי שזה מנוע 2400 סמ"ק. לא קיים כזה דבר?
  10. שלום. ברשותי שברולט קאווליר שנת 96 ואני מאוד מרוצה ממנה (אוטו משפחתי המאכלס את 3 ילדיי). כעת אני לפני החלפה לקווליר שנת 2001 דגם CS המנוע 2400 סמ"ק (150 כ"ס). רציתי לשמוע חוות דעת לגבי המכונית:נוחות,צריכת דלק וכל נתון אחר שיעזור לי בגיבוש ההחלטה הסופית. תודה רבה לעוזרים והמשך יום נעים,
  11. הורדתי. תודה
  12. וואלה כן עונה 6 תוכנית 2 אם מישהו יודע אם יש סקירות נוספות עליה או בהילוך 5 (כי לא מצאתי) שיגיד תודה !
  13. סורי על ההקפצה אבל לא רציתי לפתוח אשכול חדש על זה... מישהו יכול לעזור לי בבקשה ולהגיד לי אם קיימת סקירה באחת התוכניות של טופגיר/הילוך חמישי על המזארטי MC 12 ואם כן באיזה פרק ועונה (אפשרי גם מ2 התוכניות). כך נראה האוטו : http://www.seriouswheels.com/pics-mno/Maserati-MC12-Blue-RA-Studio-1920x1440.jpg תודה רבה!
  14. sti-wrx

    מנכ"ל סמל"ת

    חחחח אחלה אז מה נסגר,שווה לסוע לשם לחכות לו שייצא?
  15. sti-wrx

    מנכ"ל סמל"ת

    חחחח אני ינסה ד"א-התמונה ששמת פה זה של יקי אנוך הפרארי לא שייכת למיכאל לוי? R.L תענה בה"פ
  16. sti-wrx

    מנכ"ל סמל"ת

    היא בחנייה סגורה.???
  17. sti-wrx

    מנכ"ל סמל"ת

    אחלהה תודה! ומי מהם גר בהרצליה ומי בת"א?
  18. sti-wrx

    מנכ"ל סמל"ת

    שלום ! רציתי לשאול אם מישהו יודע מי זה מנכ"ל סמ"לת (יבואנית לנ'ציה,פיאט,אלפא וכו...) האם זה מיכאל לוי או יקי אנוך ? (כל מקום רשום משהו אחר) תודה
×
×
  • תוכן חדש...